Bitenler #13

Merhabalar,dün güzel bir etkinlikteydim.Güzel dostlar edindim,yeni ürünler keşfettim,detaylar yakına blogda olacak.
Bir süredir gerçekten vakit bulamadım ve yazı paylaşamamıştım ama blogger arkadaşlarımın güzel paylaşımlarını hep yakından takip ettim.Son zamanlarda alışveriş de yaptım ufak çaplı onları da paylaşacağım,ama önce dolan bitenler kutumdan bitenler yazısını paylaşmalıyım :) 
Evet yazması en zahmetli ama en eğlenceli yazıya başlıyoruuuzzz :) 
Son zamanlarda bitirdiğim ürünler nelermiş inceleyelim hep beraber..
Sephora 2 in 1 waterproof eye makeup remover gel:Severek kullandım.Zaten Sephora'nın kendi ürünlerine büyük bir ilgim var,şu an da farklı bir makyaj temizleyicisini kullanıyorum.Tekrar alabilirim belki ama sevmediğim tek yönü oldu jel formda olduğu için soğuk soğuk cildime değmesini sevemedim.Ama onun dışında temizlemesi gerçekten çok başarılıydı.
Ayrıca pompalı şişesi de çok kullanışlı.Temizlenip farklı ürün için kullanılabilir aslında :) 
Fiyatını hatırlamıyorum eşim almıştı bana bu ürünü uzun zaman oldu eminim o da fiyatını hatırlamıyordur.
Bioblas 2 si 1 arada Şampuan+Saç kremi:Yavaş uzayan saçlar için üretilmiş sarmaşık özlü bu şampuandan kaçıncı şişe bilmiyorum.Zaman zaman kullanıyorum.Saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum.Farkı göremedim ama belki de psikolojik,saçlarımı uzattığını düşünüyorum :) 
10 TL civarı olması lazım.Tabi ki tekrar alacağım :) 
Palmolive Thermal Spa Cilt Yenileyici Banyo ve Duş jeli:Bana Hindistan Cevizi kokusunu sevdirdi o yaaa :) Bana yazı hatırlatan hoş bir kokusu var.Tekrar alabilirim ama önce evdekiler bitecek :) Bu sefer çok kararlıyım Mayıs'a kadar alışveriş yok :) Detaylar için tık tık.
Pastel Matfying Gel:Aslında başarılı bir ürün ama bir daha asla almam.Sebebi ise ürün değil ambalajı ya resmen yarısı dururken atmak zorunda kalıyorsunuz.Çünkü çok sert plastik kullanılmış ürün içinden çıkmıyor resmen.Bir daha kesinlikle almam.Paramın yarısını çöpe atıyorum resmen.
Aslında ürün başarılı,matlaştırması gayet iyi.Makyajı mıknatıs gibi ciltte tutuyor.
BeeBeauty Peeling:Vanilya yazdığı için aşık olduğum bir ürün daha :) Peeling gibi değil de sanki nemlendirici gibiydi.Çok sevdim.Tekrar alabilirim.Bu arada detaylar için tık.
Benri Kulak Temizleme Çubuğu:Genelde oje temizlemek için kullanıyorum ya da makyajımı düzeltmek için kullanıyorum.Genelde bu ürün bazında marka gözetmem hangisi denk gelirse onu alırım.Tekrar alabilirim denk gelirse..
Benri Çilekli Aseton:Evet klasik Yeşim işte dediğinizi duyar gibiyim :) Evet tahmin ettiğiniz gibi sadece çilek fotoğrafı için aldım :) Çilek kokusu gerçekten de çok belirgin.Severek kullandım tekrar alır mıyım bilmiyorum ama bence kendi alanında başarılı bir ürün.
Yeşil Elmadan yapılmış el sabunu:Markasını hatırlamıyorum Gratis'ten indirimden almıştım.Ancak kokusu hariç çok memnun kaldığım bir ürün olmadı.Çünkü köpürmüyor,jel kıvamından biraz daha koyu.Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün değil.Ambalajına aldanmışım yine :) 
Neutrogena Facial Cleansing Formula:Hassas ciltler için üretilmiş ve parfümsüz bu ürünü çok sevdim.Çok da uzun süre kullandım.Şimdilik tekrar almam ama ilerleyen dönemlerde düşünebileceğim bir ürün.Evde çok fazla temizleyicim var önce onları bitirmeliyim :) Detaylar için tık tık .
She is Sexy Body Mist:İlk başlardan beri çok severek kullandığım bir üründü.Parfümünden farksız,muhteşem bir koku :) Detaylar için tıktık.

Neutrogena Normal Ciltler için hızlı emilen bakım kremi:Yapışkan bir his bırakmayan,alanında başarılı bir ürün.Zaten tam boyu da bende mevcut ama önce testerı denemek daha iyi oluyor :) En yakın zamanda tam boyuna da geçeceğim.
Gördüğünüz küçük kutunun içinde The Balm ın makyaj bazının son evreleri kalmıştı,keserek içinden çıkarttıklarım :) Kışın nemlendirici olarak kullandığım zamanlar oldu :) 
Alix Avien Natural&Matt Look fondöteni:Ben onu sevdim ama o beni sevemedi maalesef:Resmen cildimde sivilceye sebep oldular.Ve ben bittiklerinde fark ettim onların sebep olduğunu.Bu sebeple kesinlikle tercih etmeyeceğim.
Flormar Highlighter:Maalesef sevemedim,çok yapay bir duruşu var iyi ki tester tam boy değil.Çok üzülürdüm atarken.
H&M cuticle&nail cream:Tırnaklarıma faydası oldu mu bilmiyorum ama kokusu harikaydı.Bitmesin diye dua ettim resmen.Nemlendirmesi süperdi zaten.El ve ayak tırnak bakımımda kullandım.Böyle klasik erkek parfümü gibi kokan harika bir kremdi.Ne yazık ki bitti ve bir kaç mağazasını gezsem de bulamadım.Umarım bir gün tekrar karşılaşırız.
Rossmann Zartcreme Babydream:Papatya özlü minik kremin nemlendirmesi güzeldi.Nivea nın kokusuna benzer bir kokusu vardı.Ben ayaklarımı nemlendirmek için kullandım gayet başarılıydı.
Farmasi Eurofresh Whitening diş macunu:Aslında başarılı ama ben fazla akışkan diş macunlarını sevmiyorum.O yüzden kesinlikle bir daha alacağım bir ürün değil.Ama akışkan diş macunlarını sevenler için birebir ürün.Ayrıca diş beyazlatması da gayet başarılı.
Bionem El,yüz ve vucüt kremi:Çok sevdim.Bu kadar küçük olmasaymış keşke.Vazelin gibi yapısı var.Hatta tam anlamıyla jel vazelin gibi.Ama bu kadar büyük görünmesine rağmen kendisi 18 ml ve ambalaj kalitesini pek sevmedim.Evdeki 1 tane daha var o da bittikten sonra tekrar alacağımı sanmıyorum.
Loccitane El kremi:Muhteşem çiçek gibi bir kokusu var.Nemlendirmesi süper.Herşeyi süper çok sevdim.Tester olarak vermişlerdi 2 3 tane daha bu boyuttan var.İnanılmaz başarılı bence :) 
Şu an Sephora nın el kremini kullanıyorum.Yakın zamanda o da bitecek gibi tekrar Loccitane el kremlerinden birine geçeceğim.
Lush Shine So Bright Saç ucu bakımı :Yani başarılı bir üründü.Ancak Lush ürünlerinin en büyük sorunu yıllarca kullanamıyorsunuz.Çabuk bitirmeniz gerekiyor,bende atmışım dolaplardan birine unutmuşum haliyle bozulmuş tabii,Şimdi içim acıya acıya atmak zorundayım.
Evet bir bitenler yazısının daha sonuna geldik.Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın :) 


Yorumlar

  1. siteye katıl butonu göremedim sizi takibe alıcaktım. bana geri dönüş yapın. bana katılınca eklentinizi belki google plus olarak görebilirim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder