Sally Hansen Healthy Cuticles Now

Merhabalar,yoğunluktan baya uzak kaldım blogumdan :( İş yoğunluğu,sınav stresi falan derken yazamadım,ama bugün itibariyle bittiği için sınavlarım rahatladım sayılır sonuçlara kadar tabii :) 
Bitmek bilmeyen Osmanlıca sınavımla boğuşuyorum,umarım bu son olur :) 
Neyse geçenlerde Watsons alışverişimde edindiğim ve son zamanlarda sevgimi kazanan kremden bahsedeceğim.
Sürekli gözüm kalıyordu.Çok fazla tırnak eti kremim olduğundan almak istemiyordum.Ancak zamanla onlar bittikçe aklımda kalacağına,evimde olsun dedim :) Vee biten kremlerin ardından sıra bu harika ürüne geldi :) 
Tırnak etlerime hafta bir bakım yapıyorum.Manikürün ardından tırnak etlerimi bu ürün ile nemlendiriyorum.Ve bence inanılmaz başarılı.Hafif portakallı tatlı bir kokusu var.Ellerimi yıkasam bile etkisini kaybetmiyor.Yapış yapış bir etki bırakmıyor,anında emiliyor.

Normalde üzerinde sabah akşam kullanılması gerektiği yazıyor ama o kadar krem arasına gece ve sabah rutinime maalesef dahil edemedim.Ben hafta 1 manikürden sonra kullanıyorum ve 1 hafta gerçekten de tırnak etlerimin tekrar ihtiyacı olmuyor.

Kıvamı gördüğünüz gibi çok sıvı değil katı da değil,gayet normal.
Şimdilik severek kullanıyorum.Fiyat olarak da sanırım indirimsiz fiyatı 36 TL civarı olması lazım.
Fiyatını biraz abartı buldum.İndirim dönemlerinde alınabilecek  bir ürün bence :) 

Bir yazının daha sonuna geldik,anlık paylaşımlarım için İnstagram dan takip edebilirsiniz Yesimdedi heryerde :) Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar