Redist Resistance Force Mucizevi Keratin Yağı

Merhabalar,bugün sizlere bir saç bakım yağıyla limonu aramızdan bahsedeceğim..Neden mi limoni hemen yorumuna başlayalım :) 
Evet saçıma iyi geldi.Hatta saç uçlarımı çok güzel onardı ancak dayanılmaz kokusu yüzünden zor anlar yaşıyorum.Duş öncesi saçıma uyguluyorum,duş sonrası ise saç uçlarıma uyguluyorum.Aslında işlev olarak harika bir ürün.Saçımı yumuşacık yapıyor ama ben biraz kokulara düşkün olduğumdan muhtemelen bu keratin kokusu beni çok rahatsız ediyor.
Evet aslında kolay fön çekilmesini sağlıyor.Saçlarım ışıl ışıl parlıyor.Saç uçlarımın tiftikliğine çözüm oldu.Ama kokusu beni aşırı derecede rahatsız ediyor.Zaten şu an gördüğünüzden çok daha az kaldı en fazla 1 2 haftası kaldı.Bittikten sonra maalesef tekrar alabileceğim bir ürün değil.
Nereden aldığımı hatırlamıyorum ancak 30 TL ye almıştım.Ancak aktarlarda satıldığını biliyorum.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Yorumlar