Avalon Organics Biotin B-Kompleks Terapisi - Yoğunlaştırıcı Şampuan


Merhabalar, 16bloggerla2016 etkinliğinde tanıştığım Avalonorganics markasının bizlere hediye ettiği 3 üründen birini deneyimledim ve sizlerle paylaşmak istiyorum.

                     


Öncelikle ambalaj takıntımı bildiğinizden önce şişesine değinmek istiyorum. Bas açılsın tarzda bir kapağı var ve bu da kullanımı kontrol altına alıyor. Mavi ve krem renginin uyumunu da ayrıca çok beğendim. 

Şimdi gelelim benim için önemli 2. konuya: Koku.. Kokusu bol bitki kokusu ben hamileliğimden beri oldukça fazla ayırt eder oldum kokuları bu sebeple özellikle limon kokusunu çok rahat alıyorum bu şampuanda... Ben bitki kokusunu çok severim benim gibi yoğun bitki kokusu sevenler bu ürünün kokusunu da sevecektir.. 

Gelelim etkisine, ilk kullanımdan itibaren ayırt ettiğim en önemli özellik, saç derimi rahatlatmasıydı. Sanki saç derim nefes alıyor bu şampuanı kullanırken. Ben ıslak saçıma güzelce masaj yapıp 2 dakika bekleterek kullandım.

Ve dikkatimi çeken bir diğer özellik ise incelen saç tellerimi kalınlaştırması :) En çok da hamilelikten sürekli dökülen saçlarımın hızını azalttı, bunun için teşekkür ederim çünkü öyle çok dökülüyordu ki kel kalacağımdan korktum. 

Can alıcı bir diğer özelliği ise, saça hacim vermesi, ancak bunu saçı kabartarak yapmıyor gerçekten doğal bir hacim veriyor ve bu özelliği ile hacim sevmeyen bana bile hacmi sevdirdi. 

Ürün normal,zayıf ve cansız saçlar için uygun ve sitesine gözatarsanız bir çok ihtiyaca göre cevap bulabileceğiniz ürünleri var. 

Ben şimdi lipbalmını deniyorum yakında yorumlarım blogda olacak, ancak şampuanı gerçekten çok sevdim. Temiz içeriğiyle hamileliğimde gönül rahatlığıyla kullanıyorum. 

Şimdilik hoşçakalın,esen kalın :) 

Yorumlar