Son Zamanlar Sevdiğim 6 Lip balm :)

Merhabalar, yaz kış en çok hangi ürünleri kullanıyorsun derseniz tabi ki rutin haline gelmiş temizleyici,tonik, nemlendirici hariç lip balm ve el kremi diyebilirim. Dudaklarım ve ellerim benim için çok önemli çünkü yıllar yıllar önce ellerim çok çatlardı ve ben bundan çok utanç duyardım o zamandan beri asla el kremsiz dışarıya çıkmam başucumda, makyaj dolabımda, çantamda ve arabada eksik etmediğim el kremlerim vardır zaten bu sebeple en çok onları bitiriyorum. 

Neyse önce lip balmlarımdan bahsetmek istedim sonraki günlerde el kremlerimden bahsedeceğim :)  

Pot 0'Miracle Lip Revitalizer, bu ürünü Watsons'tan almıştım ve hikayesi bambaşka :) Bir gün işten çıktım ve ilk defa dudağımda bir uçuk beni inanılmaz rahatsız ediyordu ve geçmiyordu günlerdir. Bu ürün gözüme çarptı ve hemen aldım sonuçta bende olmayan bir üründü ve belki işe yarardı. Ve tam da beklediğim gibi oldu. Uyguladım ve ertesi sabah uçuğumun küçüldüğünü fark ettim ve acısı tamamen geçmişti. Tesadüftür diye düşünüp kullanmaya devam ettim. Ben sürekli dudaklarını dişleyen ve bu sebeple dudakları diş izi içinde olan bir insanım, ve zamanla o diş izlerini bile geçirdiğini fark ettiğimden beri aşk yaşıyoruz resmen :) Genelde baş ucumda durur bu iki minnak.. 

Blistex Medplus, yere göğe sığdırılamayan bir balm. Yoğun mentol ferahlığıyla bende çok sevdim ama ayrıca yoğun karanfil kokusu hiç hoşuma gitmiyor. Ama özellikle relips dudak dolgunlaştırıcıları kullanırken bu balmı kullanıyorum etkisini hızlandırıyor. Ayrıca yoğun nezle olduğum dönemlerde mentol kokusu beni biraz rahatlatıyor. 


Mediwell Dudak Bakım Kremi, ambalajı bile çok tatlı. Vazelin gibi yumuşacık bir yapısı var ama benim gibi uzun tırnaklı insanlar için pek hijyenik olmuyor. Ayrıca resmen iştah açıyor o kadar gerçekçi bir kokusu var ki tadına bakmışlığım bile var. Bu kremi genelde gün içinde kuruluk hissettiğimde uyguluyorum özellikle ev kullanımı için uygun dışarıda uygulamak biraz zor olacaktır. Ben bu ürün için bir dudak fırçası aldım ve onunla uyguluyorum hatta oldukça azalmış durumda bu kışın sonunu göremeyecektir. 

Nivea Lipbalm, yapı olarak Mediwell'e biraz benzeyen bir ürün tek artısı sürülme kolaylığı. Yoksa Nem konusunda biraz yetersiz kalıyor. Ama yine de renkli lipbalmlarına göre çok daha başarılı durumda, bu da genelde çantamda taşıdığım bir lipbalm. 


Avon Dudak Balmı, içerisindeki spf 15 ile ilkbahar yaz aylarında daha çok kullandığım bir ürün. Ama şu aralar spor çıkışı kullanıyorum. Özellikle yüzmeden sonra havuzun verdiği gerilmeden dolayı dudaklarımı yumuşatıyor. Ama kış için kullanıma ve yeterli nem verme özelliğine sahip değil. 

Loccitane Lip balm, yine spor sonrası kullandığım özellikle limon özüyle ferahlatmasını sevdiğim bir balm. Bu üründe genel olarak nem verme üzerine planlanmış olmadığını düşündüğüm ama anlık ferahlık adına başarılı bir ürün. 

Evet son zamanlarda kullandığım balmlar bunlardı. Başucunuzdan, çantanızdan ve spor çantanızdan eksik etmemeniz gereken bir ürün. Özellikle kış aylarında dudaklarınızı korumak adına mutlaka her daim elinizin altında bulunmalı bence :) 




Yorumlar

  1. Pot 0'Miracle Lip Revitalizer ve Avon Dudak Balmı benim de favorilerimden tatlım, güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder