Son Zamanlarda Nailartlarım

Merhabalar, yepyeni hobim nailart çalışmalarım hızlandı. Her geçen gün kendimi ojelerimle uğraşırken buluyorum çok da eğleniyorum açıkcası. Bakalım son zamanlarda sizlerle neler paylaşmışım :) 


Bu aslında çok da yeni değil ama favorilerim arasında :) Siyah oje üzerine Golden Rose Carnival serisinin siyah beyazlı glitter ojesi :) Duruşuna uyumuna bayıldım. Kısacık tırnaklarımda bile ne güzel durmuş :) 


Bu kuru fırça tekniği ile yaptığım bir nailart çalışması :) 


Farklı renkleri birleştirmeyi seviyorum. Burada da pembe mavi uyumunu göreceksiniz. 


Son zamanlarda beneklere taktım. Bu da sevdiğim çalışmalarımdan biri :) 


Yine benekler :) Ama hepsi böyle farklı farklı olunca sanki daha bir güzel olmuş. 

Anlık paylaşımlarım için instagram adresim: Yesimdedi :) Şimdilik hoşçakalın.. 






Yorumlar