Golden Rose İce Chic Oje Serisi

Merhabalar, tam bir oje delisi olduğumu artık bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ? Ama geçenlerde büyük bir alışveriş yaptım Golden Rose'un online sitesinden çok fazla oje aldım. Bir sürü biten ojemin yerine birkaç tane eksik renk alayım dedim ama biraz fazla almışım sanırım :) Neyse bol bol oje inceleriz o zaman :) 


Fotoğraflarken bir kaç rengi unutmuşum ama serinin genel görünümü hakkında bilgi edinmenizi sağlayacağını düşünüyorum. 

Öncelikle tasarımını çok beğendim. Fotoğraflarda küçücük görünüyordu ama kesinlikle normal boyutlara sahip bir şişesi var. Ve renk seçeneklerine de bayıldım. 

Parlak ve kalıcı bir formülü var. Tırnaklarda daha uzun süre kalıyor ve parlaklığını da sevdim. 

Şimdi renklere yakından göz atalım biraz; 


Bu renge bayıldım :) Çok güzel duruyor tırnakta... 


Bu da 62 numara ve yıllardır aradığım renk. Sonunda bulduğuma çok sevindim ve serinin de hızlı kurumasıyla ekstra bir sevdiğim bir oje oldu. Çünkü bu rengi çok kullanacağım.. 


Bu da harika mor rengi :) 

Renklere genel olarak bayıldım ve seri gerçekten muhteşem. Ayrıca online sitesinden yaptığım alışveriş 2 gün içinde elimde oldu ve 1 tane bile oje kırılmamıştı. Bu sebeple güvenle de sitesini tercih edebilirsiniz. 

Bu arada ojelerin tanesi 4.90 TL.

İlerleyen zamanlarda diğer aldığım serileri de sizlerle inceleyeceğiz. Ancak şimdilik hoşçakalın :) 




Yorumlar

  1. Merhaba ojelerin numaralari nedir acaba cok guzeller

    YanıtlaSil

Yorum Gönder