Splat Deniz Mineralli Diş Macunu

Merhabalar, tam bir diş bakımı delisiyim. Bunun sebebi ise kesinlikle estetik değil, doğuştan sağlıksız olan dişlerim. Çocukluğumdan beri dişlerimle ilgili sorun yaşayan bir insanım, neler kullandım, o kadar özen gösterdim yine şu anda dişlerimin yarısı dolgu,kaplama ve kanal tedavisi.. Yani ne yaparsanız yapın bazı şeyler kalıtsal, bu sebeple hep dua ediyorum kızımın dişleri babasına benzesin çünkü maşallah dişleri çok sağlıklı babamızın..

Evet lafı çok uzattım yine :) 16bloggerla2016 etkinliğinde bizlere hediye edilen diş macununu bitirmeden önce yazısını sizlerle paylaşmak istedim. Splat markası bitkisel içeriği ve ürün çeşitliliğiyle çok sevdiğim bir firma...


Diş eti onarımı ve çürüklere karşı savaşan, etkilerini yerine getiren başarılı bir diş macunu. İçerisinde deniz mineralleri olan bu diş macunun oldukça ferahlatan bir kokusu var. Ancak kokusunun çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim. Ama önemli olan koku değil işlev sanırım. Çünkü normalde hamilelikten diş eti kanamalarım ve diş ağrılarım olmalıydı ancak bu diş macununu kullandığım zamandan beri bu tarz bir sorun yaşamadım ve bu benim için gerçekten her şeyden önemli.


Jel kıvamda olan bir diş macunu ve nedense rengini de çok seviyorum :) Gratis mağazalarında bulacağınız Splat diş macunlarının bitkisel içeriği ve bol çeşitliliğiyle güvenerek ve severek kullandığım ürünler arasında.. 

Şu an farklı bir çeşidi daha var yedeğimde ama tüm çeşitlerini de denemeyi planlıyorum. 



Yorumlar

  1. rengini ben de çok sevdim şu an :)

    YanıtlaSil
  2. Yeşil desem değil mavi desem değil çok güzel bir rengi var :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder