Bitenler #32

Merhabalar, son zamanlarda verdiğim 2.5 kiloya üzülsem de yazarsam daha iyi olacağımı düşündüm ve dolup taşan bitenler kutumu yazarak stresime biraz destek olabilirim gibi geldi.. Hemen başlayalım :) 


Benri Saç Kremi, severek kullandım ve eğer saçınız boyalı değilse bence sizlerde büyük beklentilere girmeden kullanabilirsiniz. Büyük beklentilere girmeyin diyorum çünkü saçları yumuşatması ve parlatması dışında ekstra bir etkisi yok. Ama fiyatına bakarsanız performansı çok iyi belki ileride tekrar alırım. 

Farmasi Şampuan, eşim kepekleri yüzünden kullanıyor bu şampuanı ve genel olarak kepeğini durdurdu ama son zamanlarda tekrar oluşunca şimdilik farklı bir markaya geçti ve tekrar Farmasi şampuanlara geri dönecek.. 

Clinique fırça temizleyici, genel olarak severek kullandığım temizleyicilerden oldu, özellikle spreyli şişesini çok sevdim. Temizlikte büyük kolaylık sağladı. Tekrar alabilirim.. 


Avon mum, maalesef beklediğim performansı göstermedi. Ya da ben Bath and Body Works'un mumlarının kokularının yoğunluklarına alıştığım için bana kokusu yoğun gelmedi. Yakından aldığım kokusu odamı sarmadı maalesef bu sebeple bir daha almam. 

Organix Argan Oil, çok çok severek kullandım ve ilk olarak bu kadar uzun süre kullandığım tek yağ oldu. Detaylar için tıkkk.

Loreal Triple Active Fresh Nemlendirici, maalesef son zamanlarda yüzümde sivilcelenme yaptığı için artık kullanmıyorum. Ancak zaten sonradan fark ettim ki kuru ciltler için olan bir ürünmüş.. Kış aylarında iyiydi güzel nem sağladı ama havalar ısındıkça cildimde sivilceye sebep oldu. Ben bu tarz bana uymayan ürünleri etrafımdaki insanlarla paylaşıyorum bu üründe içerisinde hala ürün olmasından dolayı paylaştıklarım arasına girecek...


Bio Oil, daha kaç tane bitiririm bilmiyorum. En son 3 tane almıştım ama su gibi kullandığımdan pek dayanmıyor. Özellikle bu aylarda bacaklarda olan kurumalara çok iyi geliyor. 

Wellness Beauty Body Milk, maalesef biraz kullansam da unuttuğum ürünler arasında olmuş ve yapısı bozulduğu için vedalaşıyoruz. Ama kokusu hala çok güzel son kez koklayıp attım çöpe.. 

Kalyon Oje İnceltici, deli gibi stokladığım ürünlerden arasında elimdeki son ürünü kullanıyorum ve bulduğum yerde yine stoklayacağım. Yapısı değişen ojeleri ilk günkü haline çeviren bir mucize.. Tabii 700 den fazla ojen oluna bu ürünsüz yapamıyorsunuz. 


Essence Crazy Volume Maskara, severek kullandım ama akıyor olması sebebiyle biraz soğuduğum bir ürün oldu. Aynı ürünün suya dayanıklı olanı varmış onu almayı planlıyorum tabi evdekiler bitince :) 

Avon Extreme Maskara, aslında iyi maskaraydı keşke kurumasaydı. Çünkü ben renkli maskaraları çok seviyorum. Bu ürün de maviydi... Ancak elimde farklı markalarda muadili olduğu için bir daha alacağımı sanmıyorum. 

Alix Avien Glitter Eyeliner, sürdüğümde gözkapağımın gerilmesinden dolayı çok sevmediğim bir ürün oldu. Ancak rengi çok güzel, uygulamada çok güzel duruyor.. 

Rimmel London Eyeliner, keçeli kalem gibi bir eyeliner ama bu üründe severek kullanmama rağmen kurumasıyla beni üzen ürünler arasına girdi. 


e

Avon Ruj, aslında bu serinin rujlarının bir kısmını çok severek kullanmıştım. Ama ambalajı bozuldu ve ruj içinden çıkmıyor. Çıkartmak da mümkün gözükmediği için vedalaştık. 

Nivea Lip Balmlar, pembe olan çok hafif ışıltı veren diğeri ise yoğun kıvamlı balmlar. En çok yoğun kıvamlı olanı sevmiştim, özellikle kış aylarında çok iyi geldi. Ancak evimde çok fazla balm olmasından dolayı tekrar almayı düşünmüyorum.

Pot 0'miracle Lip Revitalizer,  severek kullandım. Özellikle uçuklarla arası iyi olan bir ürün detaylı yazısı için tık.

Voel El kremi, hafif yapısına rağmen severek kullandım. İlk kullanımda hafif yapısı sebebiyle hafif gelmişti ancak verdiği nem yeterli geldi. Tekrar alabilirim..

Golden Rose Cutipeel , manikür sırasına bolca kullandım, ancak olmazsa olmaz bir ürün değildi. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 

Gratis'ten aldığım tırnak itici, yok yine Gratis'ten aldığım daha farklı bir üründen sonra bu ürünü çok sevemedim. Keskin değil ve çok da işe yaramıyor ya da benim aldığım ürünün bıçağı kördü, bilmiyorum ama bir daha alacağımı sanmıyorum. 


H&M Islak Mendil, Prag'tan almıştım sonra Türkiye'ye geldiğinde yine aldım. Başarısından değil kokusundan :) Tatlı koku olunca dayanamıyorum işte.. 

Watsons Islak Mendil, limonlu fresh kokusu sayesinde bundan sonra sürekli alacağım ürünler arasında olacak.. 


Laction Sebum Maskesi, çok severek ayıla bayıla kaçıncaya alıyorum bilmiyorum. Bence siyah nokta üzerinde oldukça etkili ve sebumu da dengelemesini ayrıca seviyorum. Tabiki tekrar alacağım :) 


Evettt biten ürünlerim bunlardı. Dahası da var ancak bölmek mantıklı geldi. Bir sonraki yazıma kadar hoşçakalın.. 










Yorumlar

  1. Bio-oil'i merak ediyorum. Sen bu kadar sevdiysen kesin benim kuruyan cildime de çok iyi gelir.

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severek kullanıyorum canım,kaç şişe bitirdim bilmiyorum hala 4 5 tane daha yedeğim var. Hem gebelikte kuruyan cildime iyi geliyor hem de özellikle bacaklarımdaki pullanmalara iyi geliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder