Kajal Lipstick

Merhabalar, ülkemizde kötü günler yaşanırken ne kadar haberleri dinlememeye çalışsam da yine de sosyal medyada gördüğüm tartışmalar, vefat edenlerin hikayeleri derken günlerce gözyaşlarıma hakim olamadım. Diken üstünde yaşıyoruz hayatı maalesef.. 

Ancak 2 gün önce kapımı çalan kargo bir nebze de olsa yüzümü gülümsetti. Bu güzel kargoyu buradan da sizlerle paylaşmak istedim. 


İçerisinde E vitamini bulunan yumuşak yapılı kırmızı ruju görünce çok sevindim. Renk tam benlik :) Henüz ruju swatchlamak dışında kullanmadım ama ön izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. 


Renk gördüğünüz gibi tam kırmızı :) Herhangi bir alt tona sahip değil. 

Kozmetikpazar firmasına hediyeleri için teşekkür ediyorum. Geniş ürün çeşitliliğine sahip sitelerini incelemenizi tavsiye ediyorum. Uygun fiyatlı ürünler ve ambalaj kaliteleri oldukça iyi duruyor ayrıca sitelerinde online satış da bulunuyor :) 

Ürünü en yakın zamanda deneyimleyip, yorumlayacağım. Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar