Mustela Çatlak Öncesi Kremi / Stretch Marks Prevention Cream

Merhabalar, geçtiğimiz haftalarda katıldığım gulshen Dogan ın Mustela sponsorluğunda toplandığımız müthiş etkinlikte bizlere hediye edilen çatlak önleyici kremi denedim ve 1 tüpü bitirdim. Vee hemen sizlerle paylaşmak istedim. 


Hamilelik haberini aldığım günden beri farklı çatlak öncesi kremler, yağlar denedim. Ancak genel sıkıntım yapış yapış ve yağlı his bırakmalarıydı. Çünkü bu tarz ürünleri sabah ve akşam uyguluyorsunuz yapışkan hisle gününüz ya da geceniz çok da güzel geçmiyor. 

Mustela'nın bu kreminin diğer ürünlerden farkı yağlı his veya yapışkan his bırakmamasıydı. Bu minnak boy denemek için ve ben 1 hafta doya doya kullandım. Hiçbir şekilde rahatsızlık hissi vermedi. Uygular uygulamaz hemen cilt tarafından emilip rahatlık sağlıyor. 


Akışkan bir yapıya sahip ama bu uygulama sıkıntısı yaratmıyor. 

İçeriği de bir o kadar temiz olan bu ürünü ayıla bayıla kullandım diyebilirim. Paraben yok bebeğinize herhangi bir zararı yok, arayştaysanız gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. 1 kutu daha deneme boyu var sonrasında tam boyunu almayı planlıyorum. 

Uygulama şekline gelirsek gebelikte ilk aydan itibaren ve doğumdan sonra 3 ay sonraya kadar kullanılması gerekiyor. Lütfen çatlaklarınız oluştuktan sonra bu tarz ürünlere saldırmayın, öncesinde kullanmanız gerekiyor.

Ürünü sabah akşam göğüs, basen, göbek, kalçanıza uygulamanız gerekiyor. Unutmayın çatlaklar kilo aldığınız ve cildiniz nemsiz kaldığı için oluşuyor ve genelde kilo sadece göbeğe gitmiyor basen ve göğüs bölgesini de korumanız gerekiyor. 

Tam boyu 150 ml benim gibi bol kese kullanmazsanız bence 2 tüp yeterli olacaktır tüm gebeliğiniz boyunca.. Ürünü eczanelerde bulabilirsiniz veya online bazı sitelerde.. Şimdilik hoşçakalın.. 




Yorumlar