Golden Rose Wow Serisi

Merhabalar, geçenlerde Golden Rose'dan toplu bir alışveriş yapmıştım. Bir kaç seriden bir kaç renk almıştım, online seçimler yapmama rağmen çok güzel renkler seçmişim.Ve instagramda bu güzel serinin renkleri çok ilgi görünce bir de buradan incelemek istedim. 


İşte elimdeki Wow serisinden bir kaç oje :) Renklerde genelde metalik tercih ettim. Ama 2 renk var ki hem İnstagram'da inanılmaz ilgi gördü, hemde gerçekten benim de favorim oldular. 


Bu iki renk favorim oldu :) Pembe 12 gri taş rengi olan 06 numara :) Ama o kadar güzel duruyorlar ki tırnakta ba-yıl-dım.. 


06 numara  :) öyle güzel duruyor ki, tırnaklarımdan silerken içim acıdı :) 


Bu güzel pembe ise 12 numara :) İnstagram'da bir takipçim çilekli süt diye tarif etmişti rengi gerçekten de öyle :) 


Tabi böyle ışıl ışıl simli renkleri de var :) Bu güzellikleri izlemekle yetindim henüz denemeye kıyamadım :) 


Benim bu seride genel olarak beğendiğim renkler bunlar oldu :) Özellikle kırmızı çok güzel duruyor şişede ama bakalım tırnakta nasıl duracak.. 


Bu da 42 numara. Benim gibi altın ışıltısı sevenlere..


Bu şirin nailartın altında seri hakkında genel yorumlarımdan bahsetmek istiyorum sizlere.. Altına baz uygulasanız da uygulamasanız da kesinlikle çıkarken zorluk çıkartmıyor. Ancak bir o kadar da tırnakta kalıcı .. Bazı renkler 2 kat uygulama istiyor rengi daha iyi göstermek için. 

Mini boy oldukları için tatilde de taşıma kolaylığı sağlayacak ve bence bu yazın trendi olacak bu minnaklar :) Birbirinden güzel renklerine ister online gözatın ister standları ziyaret edin bence kaçırmayın bu seriyi :) 

Şimdilik hoşçakalın  :) 





Yorumlar