Son Zamanlarda Favorim Cilt Bakım Ürünlerim

Merhabalar, anladım ki yazmak gerçekten her derde deva.. Kendimi çok daha iyi hissediyorum yazdıkça ve bu sebeple son zamanlarda favori cilt bakım ürünlerimden bahsetmek istiyorum sizlere.. 

Aslında o mevsim cildimin ihtiyacına göre cilt bakım ürünlerimi tekrar düzenliyorum ve bu da yeni düzenlediğim ürünler, hep birlikte inceleyelim...



Clinique 7 Day Scrub Arındırıcı Peeling, bazı peelingler sivilce yapsak da bu peeling bunu yapmadığı için çok daha fazla seviyorum. Kremsi bir yapısı var ve klasik Clinique kokusu var. Ben daha öncede mini boyunu bitirmiştim. Şimdilerde biten peelinglerimden sonra evde yedeğini bulunca tekrar başlamak istedim. Hem cildimi arındırmasını hem de pürüzlü yapıyı yok etmesini ve cildimi nemlendiriciye hazırlamasını çok seviyorum. 

Clinique Pore Refining Gözenek Küçültücü Serum, daha önce de bahsetmiştim ben bu ürüne tapıyorum resmen. Hem makyaj bazı hem de gözenek küçültücü serum olarak kullanıyorum. Yapısı aslında serum gibi değil, makyaj bazı formunda bir ürün. Gerçekten düzenli kullanımda gözenekler üzerinde de oldukça etkili bir ürün. 

Sephora Rahatlatıcı Tonik, daha önce de kullanıp bir tane mini boyunu bitirdiğim bir üründü. Tekrar başladım ve gerçekten de özellikle verdiği rahatlatıcı etkiyi çok seviyorum. 

Vee son olarak Sephora Makyaj Temizleme Sütü, aslında şu an bir yandan da Nivea'nın temizleme sütünü kullanıyorum ancak onun hassas gözler için olmasına rağmen gözümü çok yakmasından dolayı bu süt daha başarılı geldi bana. Hem güzel temizliyor hemde nem vermesi özellikle şu geçiş dönemi mevsimini atlatmama yardımcı oldu. 

Evet son zamanlarda favori cilt bakım ürünlerim bunlardı bir sonraki yazıma kadar hoşçakalın:) 

Yorumlar