Bitenler #15

Merhabalar,yine benim bitenlerim birikmiş.Kutu tıka basa dolmuştu bende yazma vaktim geldiğini düşündüm.Biraz uzun bir yazı olabilir :) Hadi hemen başlayalım..
Otacı Bitki Özlü Şampuan:Ben böyle odunsu kokulara bayılıyorum.Çok severek kullandım.Resmen saç derimin nefes aldığını hissettim.
İçerisinde Adaçayı, Nane, Melisa, Biberiye, Mersin, Sığla, Kekik, Ardıç, Lavanta ve Papatya özleri vardı.Ben en çok biberiye ve naneyi hissettim.Tek sevmediğim özelliği,hacimlendirmesi oldu.Herkes hacimli olsun ister saçları bende hacmi sevmiyorum.Ama tekrar alabilirim.
Nivea Black&White Deodorant:Severek kullanıyordum.Ama beni bir süre sonra baydı.Resmen oda parfümü olarak kullandım son zamanlarında.Nedense rahatsız etti beni.Ama bu geçici bir sorun ilerleyen zamanlarda stoklarım tükendiğinde alabilirim.
Watsons Avakadolu Saç Bakım Maskesi:Severek kullandım.Tekrar alabilirim.Stoklarımın tükendiği ürünlerden biri :) Detaylı yazısı için tık tık.
Flore Aseton:Güzel bir ürün.Ne zaman nereden aldım hatırlamıyorum.Tekrar alınabilir bir ürün bence.
The Body Shop Camomile Göz Makyaj Temizleyici:Ben genelde göz ayrı yüz ayrı kullanmıyorum.İstediği kadar göz makyajı için desin.Ben göz ve yüz makyajımda kullanıyorum.Güzel başarılı bir üründü.Tekrar alır mıyım ? Evet alabilirim.
Merakımdan aldığım bir üründü.Denemeden edemedim.Geniş kapsamlı yazısı yakında blogda olacak :) 
The Body Shop Çilekli Duş Jeli:Evet sonunda bitti :) 2 yıldır benimleydi,4 aydır kullanıyordum.Çok severek kullandım.Blogumu takip edenler bilir,çilek ve vanilya hastasıyım :) Bu ürün beni çileğe doyurdu resmen.Tekrar alır mıyım? Evet alırım.34.90 TL civarıydı sanırım fiyatı.4 ay kullandığımı düşünürsek gayet mantıklı fiyat olarak da zaten.Body Shop'un tüm ürünlerini çok seviyorum.Yves Rocher gibi onlardan 6 ayda bir alışveriş yapıyorum.Ancak tüketebiliyorum ürünlerini.
Benri pamuk:Ben artık normal pamuk kullanıyorum.Daha uzun süre benimle oluyor.Daha ekonomik ve mantıklı geldi bana.
White Now:Çok anlatıldı,çok çizildi.Bende merak ettim ve kullanmak istedim.Sevdim mi ? Evet alanında başarılı.Dişlerimi de evet beyazlattı.Ama ben paradontaxa fazla alışmışım.Tadı kötü olsa da yine paradontax diyorum :) 
Loccitane Nemlendirici:Dresden'deki mağazadaki kızın hatasını telafi etmeye çalıştığı dakikalarda vermişti.Neyse ki ürünün tam boyunu da almıştım.Bence inanılmaz güzel bir ürün.Çok sevdim.Stoklarımı bitirdiğimde kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün.
Sephora Göz Makyaj Temizleyici:Çok severek kullandığım ürünlerden.Kaç şişe bitirdim bilmiyorum bile.Arada sırada ara verip tekrar alıyorum.
Revigen şampuan:Aslında erkek şampuanıymış öyle yazıyordu üzerinde ama bende kullandım.Saç dökülmesini engellemekmiş amacı ama boyunun küçüklüğünden midir bilmiyorum.Ben pek faydasını göremedim.Tekrar da alacağımı sanmıyorum.
The Balm Makyaj Bazı:Severek kullandığım ürünlerden.Tekrar tekrar alabilirim.Ama en az 3 tane bazım daha olduğu için diğer markalara da şans vermek istiyorum :) Detaylı yazısı için tık tık.
 Superdrug Style Expertise Anti Frizz Serum:Koyu kıvamlı olduğu için çok çok sevemedim.İşe yaradı mı aslında evet.Tekrar alabilirim belki ama kıvamını pek sevmedim.
Clinique Super Rescue Antioksidan Etkili Gece Kremi:Bana biraz koyu geldi kıvamı.Çok çok yağlıydı.Zaten cildim yağlı,bu tarz yağlı ürünlerini tercih etmemeye çalışıyorum.Ama bence alanında başarılı bir ürün.Kuru ciltler kullanabilir.
Rebul Lime :Kolonyaları çok seviyorum.Sürekli taşıyorum yanımda.Bu kokuyu çok seviyorum.Tekrar tekrar alabilirim.
Biosilk İpek terapisi:Vanilya kutudan çıkan bir üründü.Küçüktü ama ben uzun süre kullandım.Tam boyunu almam ama sevdiğim bir ürün olarak hatırlayacağım.
Farmasi Çay ağacı yağı balmı:Severek kullandım.Özellikle ayaklarımda sertleşmiş bölgelerde kullandım.Yumuşacık oldular.Gerçekten kuru bölgeleri yumuşatmakta çok etkili bir ürün.Tekrar tekrar alabileceğim ürünlerden.Detaylı yazısı için tık tık.
Kalyon Tırnak eti temizleyici:Sevemedim :( Bilmiyorum bende mi işe yaramadı ama sevemedim.Tekrar almayacağım bir ürün.Gerçekten işe yaramadı.Aslında tüm ürünlerini severim kalyonun ama bu ürünü sevemedim.
Evet bir bitenler yazısının daha sonuna geldik.Şimdilik bu kadar.Yeni bitenlerle karşınızda olacağım.Bitenler kutum yavaş yavaş doluyor :) 


Yorumlar

  1. ne cok sey bıtırmıssın boyle :) ck guzel bır yazı olmus canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder