Flormar Sexy Deodorant

Merhabalar,küçük haftasonu kaçamağından sonra sizlerleyim.Bugünü yatakta geçirme niyetim vardı ama ne kadar yatarsam o kadar hasta olacağımıza inanırım.Bu sebeple kendimi zorla kaldırdım ve yazmam gereken yazılarım için kollarımı sıvadım :) 
Bu arada evdeki stoklarım sayesinde herhalde 1 yıldır deodorant almıyorum ve 1 sene daha almayacak gibiyim :) Bugün sizelere uzun zamandır kullandığım hatta biten bir deodorantımdan bahsedeceğim..
Hadi hemen başlayalım :) 
Flormar da indirim olduğu sıralarda yanlış hatırlamıyorsam 2 TL ye almıştım.Ancak böyle bir performans beklentim yoktu beni çok şaşırttı bu ürün.
Tam benim sevdiğim koku,baharatlı ve tatlı bir kokuydu.Adından da belli zaten gerçekten seksi bir koku.Kalıcılığı ise inanılmaz tam koruma sağlıyor gün boyu sizinle..Bazı zamanlarda parfüm olarak bile kullandım.
Evdekileri bitirirsem tekrar almayı düşüneceğim ürünlerden.Eğer denk gelirseniz bir gözatın derim hala 2 TL mi bilmiyorum ama ben bulursam kesinlikle stoklayacağım...

Yorumlar