Loreal Paris 3 Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli


                                        
Merhabalar,stoklarımdan yeni bir ürün daha :) Evet beni tanıyanlar bilir pek yıkama jelleriyle aram yoktur.Ancak tam bu ürünü sevmeye başladım sonlarına doğru cildimi kurutmaya başladı..
Fazla akışkan bir yapısı var.Bence bu ürünü pompalı kapak olmalıydı,çünkü ürünü tam istediğin kadar kullanmak imkansız ellerimin arasında kayıp gidiyor bir çoğu..
Kokusunu çok çok sevemedim biliyorsunuz benim için koku çok önemli,sevemeceğim ürünü bile kokusu için sevebilirim...
Ürünün eksileri:

  • Ne yazık ki üzerinde yazdığı gibi pürüzleri yok etmedi.
  • Benim cildim gibi yağlı bir cildi bile fazlasıyla kuruttu.
  • Kokusu berbat.
Ürünün artıları:


  • Makyajı çok güzel temizliyor.
  • Rahatlatıcı bir etkisi olduğu doğrudur.
  • Sivilce oluşumunu engellediğini düşünüyorum.Evet biraz saçma gelecek ama sanki bu ürünü kullandığım dönemlerde sivilcelerim çok daha azdı.
Ancak bunlara rağmen kesinlikle bir daha tercih edeceğim türde bir ürün değil.Fiyatı 19 TL civarı olması lazım stoklarımın arasında bulduğum için net hatırlamıyorum.

Evet bir yazının daha sonuna geldik bir sonraki yazımda görüşmek üzere...Anlık takip için instagram:yesimdedi


Yorumlar