İnstagram günlükleri #6

Merhabalar,uzun zamandır İnstagram günlüklerimi paylaşmıyormuşum yeni fark ettim.Biraz fazla olduğu için fotoğraflar konuşsun diyorum hemen başlıyorum :) 
Hem çalışır hem de pisilerin fotoğraflarını çekerim :) Kedileri severim de sadece uzaktan temasta bulunmayı pek sevmiyorum.
Apeks güzellikteydik :) Yeni blogger arkadaşlarım oldu,kendi adıma harika bir gün geçirdik..Bence Ankara'da yaşıyorsanız kesinlikle uğramanız gereken bir güzellik salonu incelemek isteyenler için tık tık.

Annemin zillisi :) Abim oynasın diye boynuna kurdele doladı bende bu şirin görüntüye dayanamadım :) Çok masum değil mi ?
Bu arada 3 4 ayda bir yaptırdığım röflemi yeniledim yine ee artık Mayıs'a kadar böyle devam edecek.Saçımın sağlıklı uzaması ve zarar görmemesi için her türlü kimyasaldan uzak tutuyorum dinlenme süresinde.
Evet itiraf ediyorum tam bir el kremi canavarıyım :) Çok seviyorum el kremlerini.. Bir küçük bavul dolusu var yani :) Ama ayda en az 3 4 tane bitirdiğimi varsayarsak aslında 1 sene için bunlar az bile :) Artık almıyorum eskiden alıyordum.Ama kendimce bitirme projesi içindeyim bu sebeple elimdekileri bitirmeye çalışıyorum.Yenileri için yer hazırlıyorum.
Evet son zamanlar stresli oluşumdan dolayı yüzüm baya harita gibiydi.Bunu çözebilecek tek şey tabiki Tarçın limon maskem :) 
Sevgili Makeupbytugce sayesinde denediğim simli oje çıkartma yöntemi :) Çok basitmiş ya ..Folyoları çıkarttığımda ojeden eser yoktu :) Kendisine çok teşekkür ederim tekrar..
Bayan diyip geçmeyin ben iyi bir Şoförüm :) Bazen Ankara içinde yoğun trafik zamanlarında bile kullanmak zorunda kalabiliyorum :) 
Evet maskelere bayılıyorum.Son zamanlarda Dirty Works ün Detox Maskesi favorim.Özellikle de kokusu..

Sevgili arkadaşım Serenikomun bana ve kocişime Sevgililer Günü hediyesi harika çikolataları :) Çok sevdimmm yememek için çok direndim ama inanılmaz lezzetliler :) 

Bu pisi de son favorim :) Tipi bir farklı geldi bana çekmesem olmazdı :) 
Evet artık biraz daha güncel tutmaya çalışacağım blogumu,fazla ihmal ettim farkındayım.İnstagram adresim:Yesimdedi takip edin anacım :) 



Yorumlar