Mini Watsons Alışverişim

Merhabalar,art arda alışveriş yazıları yazıyorum hergün alışveriş yapmıyorum tabiki...Birikmiş alışveriş yazılarımı yazıyorum :) Artık evde olduğum için daha fazla blogumla ilgilenebiliyorken eksiklerimi gidermeye çalışıyorum :) Hadi hemen başlayalım neler almışım..
Bu arada kampanyaları takip ederim demiştim di mi ? 150 TL lik alışverişinize Watsons kartınıza 3333 puan yükleniyor ben bu alışverişle de Watsons puanı kaptım :) 
Gelelim alışverişime,kutu kutu mendil aldım :) Çünkü hem kullanışlılar hem de şıklar,sürekli alıyorum zaten :) 
Islak mendil 2 3 paket aldım 3lü paketten fotoğrafta sadece 1 tanesini görebiliyorsunuz çünkü ekrana sığmayacaktı :) Islak mendil bir evin bence olmazsa olmazıdır,leke çıkarmak için anlık kullanım için birebir..
İpek pamuklarım :) Ben artık makyajımı sadece pamuk ile temizliyorum.Daha memnunum..Sürekli stokluyorum zaten..
Sperdrug Krem duş jeli:duş jellerimiz azalıyorken kokusu da güzel gelince attım sepete 2 TL gibi komik bir fiyatı vardı denemek istedim.
Watsons çilekli sıvı sabun :) tabiki çileklii..
Rimmel london kalıcı ruj:alır almaz denedim hemen rengi tam benlik zaten çok sevdim.Ayrıntılı yazısı gelecek :) 
Rosense Gül suyu:Evdeki tonik stoklarım azalmışken bu üründe gözüme çarparken denemek istedim.Hem makyajımı temizlemek hem de tonik olarak kullanmak için aldım.Detaylı yazısı gelecek..
Evet bir de yüz maskemiz ve makasımız var :) Kaybolan makaslarım için aldım yenisini..
Maske ise denemek istediğim bir üründü şans vermek istedim tabiki yazısı gelecek :) 
Evet itiraf ediyorum gözüm çantasında kaldı ama içeresindeki ürünlerde bir harika :) Hemen inceleyelim yakından..
Çanta makyaj çantası yumuşak yapılı,çok çok başarılı değil ama içi rengi falan bayıldım :) Seyahatlerde ancak bavul içinde makyaj malzemelerini korumak adına kullanılabilecek bir çanta.

Duş jeli,vücut losyonu,vücut kremi,vücut peelingi ve vücut spreyi var :) Muhteşem kokulu bir set..
Çantasını kullanabileceğimi düşünerek aldığımdan bu ürünler bana ekstra oldu :) Severek kullanacağım hepsini..Watsons'un İ love ürünlerine bayılıyorum,özellikle de kokularına :) 
Evet bir alışverişin daha sonuna geldik birkaç ürün daha olacaktı ama sonradan fotoğrafladığım için ürünleri bulumadım,malum evimin içinde dolap yerleştirme sırasında oluşan curcuna da bunları toparlayabilmem aslında mucize  :)


Yorumlar

  1. Güle güle kullan hepsini canım, bir gün senin bu makyaj çantalarını çalıcam sonunda o olacak :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder