Victoria Secret Alışverişim

Merhabalar,uzun zaman oldu bu alışverişi yapalı hatta bazı ürünleri bitirdim ama yazısını paylaşmadığımı fark ettim hemen başlıyoruz :) 
Victoria Secret de Sephora gibi sürekli gitmeyi sevdiğim mağazalardan değil.Yanlış anlamayın mağazadaki tüm ürünlerini alasım geliyor ve maddi zarara sebep olduklarından bu mağazalardan aldığım ürünleri tamamen bitirmeden gitmiyorum.
Özellikle Victoria Secret'in kozmetik ürünlerine aşığım.Parfümleri tabiki favorilerimin arasında her zaman..
Hemen bakalım neler almışım :) 
Çantalı setler her zaman bana daha mantıklı gelir.Çünkü çantaları gerçekten de mükemmel :) Tease duş jeli,vücut losyonu ve vücut spreyi ne ayrıca sahip olmuş oldum..
Fearless in yine kokusu beni cezbetti almasam olmazdı.El kreminin kokusunu çok sevdim onu da almasam ağlardı bence arkamdan :) 
3 lip butter 1 lipgloss almış gibi görünüyor olabilirim ama 4 al 2 öde kampanyası vardı o ikisi hediye yani,ben masumum :) Night Fragrance vücut spreyini almakla yetindim ama bir sonraki hedefim kesinlikle parfümü :) İnanılmaz güzel ve kalıcı bir koku vücut spreyini bu kadar sevdiysem parfümüne aşık olacağım kesin...
Arada sırada ziyaret edilebilir ama kesinlikle sürekli gidilmemesi gereken mağazalardan biri :) 1 ürünü de kötü olsun ben bugüne kadar hangi ürününü kullandıysam memnun kaldım :) 
Fiyatları maalesef hatırlamıyorum.Ama sanırım set 69 TL civarı olması lazım :)



Yorumlar