Bitenler #28

Merhabalar,bir bitenler yazısı ile yine sizlerleyim. Hiç lafı uzatmıyorum fotoğraflarken bile yoruldum çook fazla şey bitirmişim yine hemen yorumlarına geçelim :) 


Selin Kolonya, Bergamot ve Yasemin'li özellikle Bergamot'u çok severim.Ama genel olarak el hijyeni konusunda takıntılı biri olduğum için bolca kolonya bitiriyorum.Güzel bir kokusu vardı denk gelirsem tekrar alırım.

Topicrem Yüz ve Göz için Yatıştırıcı Temizleme Suyu, Topicrem markasının en sevdiğim özelliği bebeklerde dahi ürünleri güvenle kullanabilmeniz. Ben bu ürünü makyaj temizleyici olarak kullandım ve ne kadar gözüme dahi bolca kaçmış olsa da kesinlikle gözümü yakmadı.Bu sebeple hassas ciltlere tavsiyemdir.Bende en yakın zamanda eve stoklayacağım :) 

The Foot Factory Nane Aromalı Ayak Banyosu, özellikle masaj aletinde bunu kullanmayı çok seviyorum. İnanılmaz rahatlatıcı bir etkisi var tabii çok dökerseniz köpük köpüğe gider dikkatli olmak lazım.Yedeğini kullanmaya başladım bile..



Watsons Şampuan, Çay ağacı ve yeşil elmalı, cıks sevemedim. Tek başına saçımı inanılmaz sertleştirdi. Zor bitirdim ve zor kullandım. Bir daha alacağımı hiç sanmıyorum. 

Gliven&Natura spray deodorant, Çok sevdim mis gibi vanilya kokmayı.. Denk gelirsem tekrar alabilirim.

Loreal Sunkiss , 5 aydır dipboyasını unutturan mucize çok seviyorum. Yedeğini açtım bile ama yenisini aldım yine de biterse dünyanın sonu gelmiş gibi hissedebilirim. Detaylı yazısı için tıkkkk.


Bioblas sıvı saç kremi ,duş öncesi saç maskesi gibi kullandım genelde, ama bence başarılı bir ürün. Gerçekten saçımı güçlendirdiğini hissettim.Tekrar alınabilir.

Dalan Dolive Duş Jeli, daha öncede farklı ürün çeşitlerini kullanıp çok memnun kaldığım bir markaydı. Ancak bu duş jelinin fazla kimyasal kokusunu sevmedim. Aslında verdiği temizlik hissi ve içeriğinin temiz olması ile başarılı ancak fazla kimsyasal koktuğu için bir daha alacağımı sanmıyorum.

Bath And Body Works Duş jeli , bu ürün gayet başarılı. Hem çok az miktarla çok fazla köpük ve temizlik elde ediyorsunuz hem de gerçekten inanılmaz kalıcı bir kokusu var.Şimdi sırada vücut spreyi var.


The Body Shop El kremi , Moringa ah ahh çok sevdim. Özellikle yaz aylarımın vazgeçilmeziydi ama tabi çabuk bitti. Evdeki el kremleri bitmeden aşkımdan ölsem de el kremi almayacağım ( : 

Nivea Mini Deodorant, Böyle minnaklar özellikle çantada çok kullanışlı oluyor. Bittikçe bulduğum yerde yedekliyorum ben.

Deotak Krem deodorant, ilk defa yapısını bozduğum için bir ürünü çöpe atıyorum herhalde. Normalde çok severek kullandığım bir üründü ama son demlerinde artık yapısı bozulunca çöpe atılıyor.

Selin Mini boy kolonya, ahh benim kolonya sevdam :) Bittikçe alıyorum veya bir yerleden mutlaka çıkar ev stoklarla dolu :( 


Onarıcı maske, Detaylar için tık tık.

Kiehls Göz kremi, detaylar için tık tık.

Vaseline Ayak Kremi , hafif yapısına rağmen güzel performansı var. Tekrar alınabilir.


Onarıcı Şampuan, detaylar için tık tık.


Duru Kolonya, Spreyli şişeler her zaman favorim olmuştur. Sanırım artık küçük boy kolonylardansa bu boyları tercih edeceğim çalıştığım için küçük boylar artık yeterli olmuyor.


Avon Outspoken by Fergie edp, detaylar için tık tıkkk

Watsons temizleme köpüğü, fena bir ürün değil ama nedense yedekli olarak ikisininde çöpe gitmesine sebep oldum. Tekrar alacağım bir ürün değil, daha bitkisel ürünleri tercih ediyorum artık. 


Moshos Garden saç bakım yağı, içerisinde argan yağı dahil bir çok yağ karışımı olan bol bol kekik kokan bu yağı çok sevdim. Büyük boyuna geçeceğim. Yoğun yapısı sayesinde damlalıksız kullanırsanız saçı ağırlaştıran bir ürün. Genel olarak saçıma verdiği yumuşaklığı ve güçlendirmeyi sevdim.

Benefit Aydınlatıcı makyaj bazı, ışıl ışıl makyajlarımda hep benimleydi. Ancak muadili bir çok ürün olduğu için tekrar alacağımı sanmıyorum.

YSL maskara, fırçasına bayıldım. Verdiği hacmi de çok sevdim. Akma yapmadı, kirpiklerimi yapıştırmadı evde stoğum çok olduğu için çok çok sevsem de alacağımı düşünmüyorum.

Loccitane Eau De Toilette, yanlış hatırlamıyorsam Bergamot kokusuydu. Tabiki çokk sevdim.. 

Rimmel London Kate Maskara, herkesin aksine ben sevemedim. Kuru geldi yapısı bana . Aslında güzel ayırdı kirpiklerimi ama sanki tarıyor gibi hissettim. Ve zaten çok çabuk da bitti.


Sevgili eşim çilek seviyorum diye bolca depoladı eve bu Nivea'nın muhteşem çilek kokulu lipbalmını ancak zamanla yapıları bozuldu tabi.Bu da yapısı bozulup çöpe gidenlerden böyle olunca suçlu hissediyorum kendimi. Umarım bu tarz çöpe attığım ürünlerin sonuncusu olur.

Sephora natural maskara, güzel bir üründü. Maskara bazı ve kaş sabitlemek için kullandım. Ama tabi rengi fazlaca değişince çöpe gitme vakti geldiğini anladım. Denk gelirsem tekrar alacağım.

Maybelline falsies, gayet başarılı bir maskara. Benim gibi kısa kirpiklere sahipseniz hiç beklemeden alın derim. Hem güzel hacim verdi hem de kalıntı bırakmadı. Çok severek kullandım tekrar alabilirim.

Avon markasına ait tek elle açılıp kapanabilen ruj :) Adını bilmeyince böyle saçma bir terim kullanıyor insan işte :)  Uzun zamandır benimleydi en sonunda artık bitti ve çöpe gidiyor. Rengi çok güzeldi. Kırmızı ve pembe arasına sıkışmış bir renkti ve patlamıyordu dudaktaki duruşu güzeldi.


Pronail Manikür Seti, sürekli alıyorum severek de kullanıyorum tekrar alabilirim.

Benri Pamuk, 2 3 paket bitirdim temsili 1 paketi paylaştım. Yedekleri açıldı bile...

İpek organik pamuk, sürekli alıyorum zaten yedeğine geçildi bile... 


H&M ıslak mendiller, tabiki vanilyalı :) Yedeklerine geçtim bile ..

Laction karbon maskesi, çok severek kullanıyorum. Siyah nokta bandı niyetine kullanıp ekstra olarak bir de sebum fazlasından kurtuluyorum. 

Laction Çamur özlü yüz maskesi , güzel bir maskeydi. Fazla yağı emip, gözeneklerimi sıkıştırmasını çok sevdim. Tekrar alınabilir kesinlikle .. 


Smashbox makyaj bazı, Başarılı bir ürün. Makyajımı gün boyu sabit tuttu. Yapısı da güzeldi ben böyle bazları seviyorum genelde. Yumuşak bir his bırakıyor ciltte uyguladıktan sonra, tekrar alınabilir belki ..

Manufaktura cam törpü , artık hep cam törpü kullanıyorum.. Çok kullanışlılar bence ama ömürleri fazla kısa oluyor ya da ben çok fazla tırnaklarımla uğraşıyorum bilmiyorum. Yedeğini açtım bile ..

Ars Kozmetiğe ait Bu susuz manikür setini de çok sevdim. Hem çok güzel kokuyor hem de tırnaklarımı inanılmaz güçlendirdi. Evde salon keyfi yaşamak da ekstrasıydı. Teşekkürler Ars Kozmetik..

Vee Avon Markasına ait bir Allık fırçası, uzun zamandır kullanıyordum artık yıprandı ve çöpe gidiyor.


Loccitane Nemlendirici , tam boyu da var ama önce bunu denemek istedim. Harika bir nemlendirici elimdeki nemlendiricinin bitmesini 4 8 12 gözle bekliyorum. Hafif yapısı sayesinde cildimi rahatsız etmeden yumuşaklık sağlıyor.

Cyrene Argan Milk Serum, farklı bir yapısı olan bir ürün. Tam olarak verdiği hissi anlayamadım ama tam boyunu almayı düşündüğüm bir üründü sanırım tam boyunu alınca daha net yorumlara sahip olacağım.

Son olarak da Loccitane Serum ve nemlendirici, Harika .. Cildimi yumuşacık ve pürüzsüz yaptı herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Kesinlikle tam boylarını alacağım.

Evet uzunca bir bitenler yazısının daha sonuna geldik.Bir sonraki yazıma kadar hoşçakalın :) 











Yorumlar

  1. Ohh ne guzel bol bol urun bitirmissin. Bu kadar bitenin yaninda bir iki de cope giden olur canim. O kadar olsun. Bir solukta okudum. Yenilere bol bol yer acildi :D

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Son zamanlarda çok fazla ürün bitirmişim ev çöp ev olacakmış neredeyse çok şükür yazdım ve attım çöpe :) Ama hala ev full keşke daha fazlasını kullanıp bitirsem de daha fazla yer açılsa yenilere :)

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bir iş çıkarmışsın tebrikler valla :) gelsin yeniler :D
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim baya uzun soluklu bir yazı oldu ama sanırım değdi :) Yenilere yer açıldı birazcık daha

    YanıtlaSil
  5. çok hoşuma gitti bitenler yazın bende yeni blog açtım galiba bende bir bitenler yazısı yazacağım :) http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. baya bir ürün bitirmişsin canım gelsin şimdi yeniler :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    @evintekkizimona

    YanıtlaSil

Yorum Gönder