Mini Alışveriş Molası Ve Genel Yorumlarım

Merhabalar,elimden geldiğince renkli kozmetik ürünler almamaya çalışıyorum çünkü ciddi anlamda ev ürünlerden yıkılıyor ve biraz tüketmek istiyorum öncesinde.. 
Ama tabi ki yine dayanamayıp 2 tanecik ürün aldım ve ilk izlenimlerimi hemen paylaşmak istedim.


Rimmel London'un Kate serisinin yeni rujlarından dayanamayıp aldım. Evdeki milyon tane rujumu solda bırakıp eh atayım sepete bir tane dedim : ) 
 Hmm yapısı diğer Kate serilerine göre biraz daha parlak ve nemli. Ayrıca böyle koyu duran bir renk dudağımda hiç renk vermemesi de kötü oldu. Altına lip primer sürünce eh biraz renk verdi ama yine de çok sevdim.

Gelelim herkesin bir kaç renk alıp depoladığı ürüne ; Apocalips :) Lipgloss adı altına geçen ama bence de kesinlikle lip gloss gibi durmayan bu ürüne bayıldım. Muhteşem renk veriyor ve kalıcılığı da hiç fena değil. 

Benim son zamanlarda aldığım renkli kozmetik ürünlerim bunlardı ve genel yorumlarım böyleydi. İlerleyen günlerde kullandıkça daha fazla yoruma sahip olacağım ve tekrar yorumlayacağım.Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar

  1. Kate serisini ambalajı için alacağım neredeyse :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajları harika ambalaj için almıştım ama sonra rengi de sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder