Meşhur Revox Şampuanı Bir De Yesimdedi Yorumlasın : )

Merhabalar, başlıktan da anlayacağınız gibi Revox'u yorumlacağım bugün.. Artık yorumlayabilecek kadar kullandığımı düşünüyorum. Ama bazı etkilerini gözlemleyemedi, bildiğim kadarıyla uzun vadede olan etkiler onun içinde bitenler yazımda genişçe tekrar yer vereceğim bu şampuana :) 
Gelelim yorumlarıma; 


Evet At kuyruğu şampuanını denedim ve sevdim. Niyesi aşağıda :) 

Saç ve Saç derisi besleyici bu şampuanın saçıma etkisi güzel oldu. Önce saçımı hatırlayalım röfleliydi sonrasında griye boyattım şimdilerde gri aktı biraz platin sarı saçlarım var. Yağlı bir yapısı vardı ve boyadan biraz yıprandı tabii vee dökülüyordu. 
Bu şampuanı kullandığımdan beri saçlarımda dökülme %90 azaldı bu ilk haftada gözlemlediğim etkisiydi. İnanılmaz derecede yağlı saçlarımın yağlanması azaldı, artık 2 gün yıkamasam da oluyor. 
Saçlarım daha parlak ve hacimli bu da gözlemlediğim başka bir etkisi.. 
Ayrıca saç diplerimi inanılmaz rahatlatıyor resmen saç derinizin nefes aldığını hissediyorsunuz.

Kullanımı ise diğer şampuanlardan farklı ıslak saça ve diplere masaj yaparak uyguluyorsunuz. En az 1 dakika ama ben 2 3 dakika kadar saç dibimde bekletiyorum ve öyle duruluyorum. 

Yoğun bitki kokusu olan bir şampuan öyle güzel bir koku beklentisine girmeyin.Henüz saç uzatmaya olan etkisini gözlemleyemedim. Kullananlardan bu yönde güzel geri dönüşler aldım ama dediğim gibi bitenler yazısında genişçe yer vereceğim bu konuda etkisi olup olmadığına.. 

Ph değeri 5,5 saç derisi ve ciltle gayet uyumlu.Bende herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Ancak bu şampuanın şöyle bir etkisi olduğunu kullanıcılarından aldım, ilk kullanımda sivilcelenme tarzı ya da kaşıntı gibi şikayetleri oluyormuş bunun sebebi de saç oluşumunu desteklemesiymiş. Sonradan kullanıcılar bebek saçı denilen ince saçlarının çıktığından bahsetti. 
Valla ben kullancıların yalancısıyım efendim.

Neyse uzun lafın kısası ben sevdim kullanmaya devam edeceğim.Bitenlerde tekrar yorumlayacağım hatta eşime de kullandıracağım bakalım onun yorumları neler olacak. Şimdilik hoşçakalın..



Yorumlar