The Balm Far Bazı | Put a Lid On It

Merhabalar, bu aralar elimden düşmeyen far bazımdan bahsedeceğim sizlere.. Aslında stoklarıma olan bir üründü ama Essence 'in far bazı bitince hemen açtım ve kullanmaya başladım ve acil yorumlamak istedim çünkü herkesin evinde olması gereken far bazı, kesinlikle mükemmel..
Hadi yorum kısmına geçelim :) 


Bir far bazı düşünün sabah 7 de uygulayıp akşam 11' e kadar farınız sabahki gibi dursun olacak iş mi değil mi ? Ama oldu valla denedim ve oldu ki benim göz kapaklarım inanılmaz yağlı bu ürün beni çok şaşırttı.


Şu gördüğünüz göz makyajım yukarıda verdiğim örneğin sebebi :) Kullandığım far ise The Balm Nude paletin siyahı tüm gün benimleydi 1 cm ya da 1 mm kımıldamadı. Gözlerime inanamadım.


Yapısı bu şekilde makyaj bazı gibi hafif yağlı bir yapısı var.Şu gördüğünüz kadar uygulamak yeterli oluyor ardından istediğiniz gibi makyaj yapın, aynalardan kontrol etmeye gerek yok.. 

Ayrıca gözümde eyelinerlar su gibi akar giderdi ama bu far bazı ile zamk gibi yapışıyorlar kımıldamıyorlar. Ama bu ürünün tek dezavantajı makyajınızı temizlerken zorlanıyorsunuz bu sebeple de tavsiyem yağ bazlı temizleyiciler tercih etmeniz su bazlılar bu konuda pek etkili olmuyorlar ne yazık ki :) 

11.8 ml olan bu ürün bu kadar az kullanım ile herhalde 1 sene yeter bana. Benim gibi eyeliner akma sorununuz varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Hatta stoklayın kesinlikle çok başarılı.. 

Şimdilik hoşçakalın..



Yorumlar