Son Zamanlarda Makyajlarım :)

Merhabalar, işim gereği hergün baya prof makyajlar yapıyorum. Tam prof olmasa da elimden geldiğince özenli yapıuyorum. Gelin onlara toplu olarak göz atalım ve neler kullandığımdan bahsedelim.



Genel olarak makyajlarımda bu ikiliyi kullanıyorum son zamanlarda. Hatta bellidir ikisi de yarılanmış durumda eşim sen bunları yiyor musun diyor düşünün artık :) 

Neyse benim makyaj sıralamam şu şekildedir. Önce bazlarımı uygularım kaş dudak yüz göz kapağı falan biraz kurumalarını bekleyip, ardından kapatıcı paletimi kullanırım sonrasında fondöten pudra ve allık gelir nedendir bilmem ben hep en son göz makyajımı yaparım :) Ardından allık ve aydınlatıcı veee son olarak maskara ve ruj işte bitti :) 

Ama bu fondöten ve kapatıcıyı sevmem sebeplerim çok ayrı. Clinique'in bu kapatıcısı gerçekten başarılı severek kullanıyorum. Kapatıcı gözaltı çizgilerime dolmadan aydınlık ve mükemmel kapatıcılık sağlıyor. Fondöten ise her ne kadar ışıklı ortamlarda bembeyaz yapsa da yüzümü gün boyu sabit kalması ve yağlı cildime bile uyum göstermesi sebebiyle çok çok sevdiğim fondötenler arasında :) 

Şimdi gelelim bu iki demirbaşı kullanarak yaptığım son zamanlardaki makyajlara :


Korkusuzca yeşil beyaz bir makyaj yapıp inanılmaz koyu bir ruj sürdüm. Genelde koyu rujlardan korkan ben için büyük bir adım oldu. Ne kadar fotoğraftan fark edilmese de inanılmaz Mary Lou var aslında yüzümde ışıl ışıl bir makyajdı :) 


Bu da hem aydınlık hemde rujuma taptığım bir fotoğraf geçen ayın favorileri arasında olan Clinique'in kalem ruju :) Yapı olarak yediğim için bana sıkıntı yaratan bir ruj olsa da rengini çok sevdiğim ve son bir kaç aydır elimden düşmeyen bir ruj :) 


Bu daha dün yaptığım bir makyaj.. Aslında hem zor şartlar altında yaptım bu makyajı hem de inanılmaz hastaydım ama tabiki siyah beyazın hastalığı rahatlıkla gizlediğini de kanıtlamış oldum :) 


Bu da son zamanlarda yaptığım ve en en çok sevdiğim göz makyajım :) The Balm'ın far bazını denemiştim ve çok ciddiyim sabah 7 den akşam 11 e kadar bu makyaj kımıldamadı bile far olarak da yine The Balm'ın farını kullandım. 
Rujum ise Golden Rose Velvet Matte serisinin 22 numarasıydı.. 

Evet son zamanlarda yaptığım makyajlar bunlardı genel olarak siyah ağırlıklı kullanmışım farımı ama anladım ki sarışınlara siyah far yakışıyor kesinlikle :)  Şimdilik hoşçakalın anlık paylaşımlarım için tüm sosyalmedyada Yesimdedi yi takip edebilirsiniz. 




Yorumlar

  1. Yeşil-Beyaz farların koyu rujla kontrastını çok sevdim ve fondöten fotoğraflarda çok iyi görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim bende o makyajı çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder