Hindistan Yağı Mucizesi

Merhabalar,yoğun tempoma rağmen yaşıyorum haberiniz olsun :) Uzun zamandır incelemesini yaptığım Hindistan Cevizi Yağından bahsedeceğim sizlere bugün lafı çok uzatmıyorum hemen incelemeye başlayalım :) 


Ben bu yağı Macro Center'dan almıştım ama bazı aktarlarda da bulunuyor. Adının yağ olduğuna bakmayın aslında katı :) Ama bizim ev üst kat olduğu için yaz boyunca bunaltıcı sıcaktan Hindistan cevizi yağı da nasibini aldı : ) 

Hindistan cevizi yağının bir çok kullanım alanı var. Yemeklerde dahi kullanabilirsiniz o kadar geniş yani ama ben normalde zaten Hindistan cevizi yağını sevmeyen biri olduğum için tadı bana itici geldi ama sevenleri olacaktır bence bir şans verin.

Ben saç ve cilt bakımımda sık sık kullanıyorum. Kendi hazırladığım saç bakım yağı karışımlarında da genelde bol bol kullanıyorum bu yağı.

Temel özellikleri inanılmaz nem veriyor cilt,saç ve vücudunuzda neme susayan bölgelere rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Çok ilginç etkileri var mesela göz çevresi çizgilerini hafifletiyor, gözaltı morluklarını azaltıyor ve şişlik ve gözaltı torbalarına iyi geliyor.

Çok çok kuru ciltler cildine nemlendirici olarak ile uygulayabilir mucizevi bir ürün. Ben dirseklerimde kullandım genelde inanılmaz kuru olurlardı ama çok işe yaradı.

Ayrıca saçları hem onarıp, hem de besleyen inanılmaz bir yağ. Ayrıca ince saç tellerinden şikayetçi olanlar bence bir de bu yağı deneyin inanılmaz kalınlaştırıyor saç tellerini :) 
 Bence herkesin evinde en az 1 kavanoz olmalı. Hatta bütün ürünleri bir kenara bıraksanız bile bu yağ evinizden eksik olmasın.

Fiyatı 45 TL aslında biraz fazla ama kullanım alanlarının çokluğu ve performansına göre çok da değil aslında  :) 




Yorumlar