Clinique Stick Intense Nemlendirici Kalem Ruj

Merhabalar,uzun zamandır kullandığım bir rujdan bahsedeceğim sizlere :) Öyle ki yarıya inmiş durumda zaten.. Başka renk ruj sürsem de gün içinde mutlaka değiştirip yine bu ruju sürüyorum :) 



Taa taaaa taaaammm :) Benim son zamanlarda elimden düşmeyen her fotoğrafıma soktuğum kalem rujum :) 
Her ne kadar ben sürerken etrafına bulaştırsam da, hatta ruju yesem de çok seviyorum :) 

Bendeki Plushest Punch rengi ben sarışın olduğumdan belki bu rengi kendime çok yakıştırıyorum.
Renk skalası kısıtlı ama eminim kendinize göre bir renk bulabilirsiniz bu seriden. Tek uygulamada mükemmel renk vermesi ile dikkatimi çekti ilk zamanlar.
Uygulandığı andan itibaren neme doyuruyor dudaklarımı, kuruluk hissetmiyorum ruj dudağımdayken ama ah bir de yemesem ruju :( 
İçeriğinde Shea yağı, Mango yağı ve Jojoba yağı bulunuyor merak etmeyin hepsinin ayrı ayrı kokusunu almıyorsunuz. Hatta hiçbirinin kokusunu almıyorsunuz o klasik ruj kokusu var sadece :) 


Ve işte bu da muhteşem duruşu.. Bu ruju sürdüğümde cüsseme bakmadan kendimi Victoria Secret mankenlerinden sanıyorum galiba :) 

Clinique online da şu an stokta bulunmayan rujun fiyatı 65 TL :) Kalem ruj olmasının özellikle taşıma kolaylığı açısından rahat olduğunu da söyleyip yazıma son veriyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın..





Yorumlar