Armada'ya Mac Açıldı

Merhabalar, Ankara'ya Armada Avm ye Mac açıldıııı :) Bizde kızımla oradaydık ve bakın günün ganimetleri nelerdi. 



Genelde Mac ten online alışveriş yapardım ama bu açılış sayesinde artık mağazaları daha çok ziyaret edeceğim. Berna hanım ile tanıştım müthiş bir insan hem inanılmaz güzel hemde çok sıcak kanlı. Ayrıca eminim tüm ekipleri süperdir bir kere çalışanların bilgisi yeterli ama Armada ekibine ayrı bir ısındım ne yalan söylüyeyim : )

Yeni koleksiyonu da biraz mıncıkladım favorilerimi göstereyim. 


Rujlara da bayıldım bu seri ayrı bir güzel olmuş sanki :)


Işıltısını yansıtamadım ama bence gidip mutlaka yakından görmelisiniz.



Tam benim tonum bu allık aslında içerisinde minik ışıltılar var. Elimdeki allıklar tükendiğinde koşa koşa gidip alacağım kesin..


Ya bu farın güzelliğine ne demeli :) 


Ya bu aralar hiç sevmediğim kahve tonlarına taktım rujlarda da gözüm hep kahvelerdeydi bu seriden mutlaka bir ruj alacağım.


Ve günün ganimetleri.. Stone u çok arayıp bulamamış sonra da vazgeçmiştim burada yakalayınca çok sevindim. Ve çok övülen kapatıcı yıllar önce kullanıp çok sevememiştim bakalım şimdi sevecek miyim :) Ve kalem rujumun güzelliği :) Hepsini denemek adına çok heyecanlıyım ama elimdeki ürünler bitmeden açmayacağım tabiki ruju hemen deneyeceğim :) 

Armada ekibi çok sıcak kanlı kızlar, çıkın çıkın gidin bence :) 


Berilimde kah uyudu, 


Kah uyandı annesiyle mağaza turu yapıp tüm ablaların saçlarını yoldu :) 










Yorumlar

Yorum Gönder