Flormar Perfect Matte Serisi Ojeleri

Merhabalar, yine başladım ojeleri kurcalamaya, oysa ki kendime söz verdim oje almayacağıma dair ama Flormar çok güzel bir seri çıkarmış ancak benim dikkatimi çeken sadece ojeler oldu yine ☺️




Bu seriden tam 3 tane oje aldım. Biliyorum yine aynı tonlar ama tırnaktaki duruşlarının çok güzel olacağına eminim 🙏



İlk olarak Browni rengini denedim. Sürerken zorlandım mat olduğu için mi bilmem ama yapısı çok kalındı. 2 kat uyguladım. Ancak renk eşitlenip, dengelendi. Ama sanki 2 kat sürünce de renk koyulaştı gibi geldi bana. Kuruma hızı beklentimin üstünde çıktı. Mat ojeler hep geç kuruyor ama bu oje çok hızlı olmasa da belirttiğim gibi mat ojelere göre hızlı kurudu. Kalıcılığını da sevdim. 5. Günde sadece 1 tırnağımdaki uçta hafif bir bölgede soyulma oldu.

Genel olarak seriyi ve renkleri sevdim. Bir de oje inceltici ile deneyeceğim ürünü, kararım değişirse yapısıyla ilgili mutlaka tekrar paylaşacağım. Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

  1. Merhaba

    Ojelerin rengine bayıldım. En kısa zamanda deneyeceğim. Tavsiye için teşekkürler.

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder