Cocon No.333 Eşek Sütü Şampuanı Ve Saç Kremi

Merhabalar, snapchat ailem hemen ürünler hakkındaki ilk izlenimlerimi öğrenirken burada da son yorumlarıma yer veriyorum. Bitirmek üzereyken yorumlamak istediğim 2 ürün var. Hangi etkinlik hatırlamıyorum ama bir etkinlikte sponsorlarımızdan olan firmanın eseksutusampuani nı deneyimleyebildim. Çünkü bildiğiniz gibi benim en güzel huyum ürünleri sıralarına göre kullanmam ve kullanacağım zamana kadar asla açmamam. 

Bildiğini gibi heryerde eşek sütünün faydalarından bahsedilir oldu. Ben ne yalan söylüyeyim çok haberdar olmadan ve altını çiziyorum okumadan kullanmaya başladım ki ürünün etkilerini gözlemlerken doğru bir yargıya sahip olayım.


İlk önce kendi yorumlarımdan bahsetmek istiyorum sonrasında ürünler hakkında bilgiler paylaşacağım benim kullanımım gibi önce kullan sonra oku ☺

İlk kullandığım esnada çok üzüldüm. Çünkü neredeyse hiç köpürmedi, saçlarım birbirine dolaştı ( tabi bu benim suçum çünkü saçımı hamur gibi yoğurdum yıkarken karışmasına sebep oldum sonradan dank etti ) Eyvah ! Ben bu şampuanı nasıl anlatacağım şimdi dedim. Oysaki yanılmışım. Saçıma herhangi bir ürün uygulamadan kuruttum. Kurutma esnasında ayna karşısında değildim aynaya baktığımda saçımın parlaklığını görünce şok oldum ☺️ Özellikle dipler sanki parlaması için bir ürün kullanmışım gibi parlıyordu hatta hemen snapchatte paylaştım. O gün saçımı düzleştirdim ve 3 gün kadar saçımı yıkamadım. Yağı dengeledi ve yıkamadığım gün boyunca parlaklık devam etti. Saçımdaki fön kendini 3 gün boyunca korudu ve ben saçımı bağlasam da ilginç bir şekilde çok belirgin toka izi çıkmadı. Bunlar güzel özellikleriydi bir de sevmediğin yönleri oldu. İlk olarak saç kremi tamam da şampuanı çok fena kokuyor o kokuya alışamadım. Eşek sütü kokusu mu bilmiyorum ama bira gibi kokuyor bende bira kokusundan nefret ederim belki de bundan sevmedim bilemiyorum. Ayrıca köpürmüyor bu bana göre kötü ama normalde iyi bir özellik çünkü içinde pis kaka diye tabir ettiğimiz sülfat yok ☺️ 

Şimdi sitesinden biraz bilgi çalacağım. İlk olarak eşek sütünün anne sütüne en yakın süt olduğunu biliyor muydunuz ?  Ben bunu biliyordum işte hehehe ☺️ Ama Kleopatra ablamız bile eşek sütü ile duş alıyormuş mesela bunu bilmiyordum. Neyse efendim bu şampuan ve saç kreminin içeriği oldukça temiz, biraz önce bahsettiğim sülfat yok, paraben yok mesela.. Bu yönden rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

Ürünler tüm saç tiplerine uygun zaten ne kadar bayanlar için olsa da kuru saç sahibi eşimde kullanıyor. Özellikle kış aylarında pul pul dökülen saç derisi ve kepeklerden eser kalmadı.
Kısacası ben şampuan ve saç kremini çok sevdim. Bittiğinde tekrar bitenlerde bahsedeceğim. Saçlarıma çok iyi geldi. İnanılmaz bir değişim yaşıyorlar resmen. 




Yorumlar