Otacı Argan El&Tırnak Bakım Kremi

Merhabalar, bir süredir Otacı markasına ait bir el kremini deneyimliyorum. Snapchatte bol bol bahsettim hatta şu an bitmek üzere artık yorumlama vaktiiii..


İçerisinde Argan yağı, shea yağı, pantenol ve Hyaluronik Asit var. Aslında vaatleri arasında uzun süre kalıcı nem verme özelliği var ancak bence kış aylarında bu vaadini yerine getiremiyor. Bu krem bence tam anlamıyla yaz kremi. Yaz aylarında verdiği nem çok yeterliydi ancak kış mevsiminde o kadar da etkili bulmadım. 

Kokusuyla ilgili çok şikayet var ama beni çok rahatsız etmedi, bitki kokusu yoğun ama sanırım ambalajının metal kokusuna sebep olduğundan farklı bir koku çıkartıyor ortaya. 

Kıvamı yoğun bir krem değil hafif yapılı bu nedenle sanırım çok kuru ellerin de seveceğini düşünmüyorum. Benim gibi normalse ellerinizin kuruluğu bu kremi seveceksiniz. 

Üründe farklı bir özellik var, uyguladığınız anda hem ciddi bir ferahlama sağlıyor hemde görünümü düzgünleştiriyor. Ben en çok bu özelliğini sevdim. 

Ürünü kozmetik marketlerden bulabilirsiniz.



Yorumlar

Yorum Gönder