#Pinkangelday Etkinliğimizin Detayları

Merhabalar, geçen ay katılmış olduğum pespembe etkinliğin detaylarını artık sizlerle paylaşma vakti. pembeodaa ve vs_angel_store ın daveti ile pespembe bir etkinliğe katıldım. 
Mekanımız yeşillikler içinde slocafe cafeydi. Çok nezih çok keyifli bir yerdi ve bizim için özel bir yer ayarlamışlardı kendilerine çok teşekkür ederiz. 


Muhteşem ahşap isimlikler catwalkatelier a aitti. Ne yalan söylüyeyim gözüm kaldı bende Beril için yaptırsam mı diye düşündüm. 


Çok tatlı değiller mi :) 


Özellikle melek kanatlarına bayıldım. 


Bu güzel güller ise amberfleurs tan :) Sunum çok şık, gül kurusa bile uzun süre saklayacağım kesin. 

Minnoş melek kurabiyeler ise masalimsikurabiyelerim yemeye kıyamadım ama tadını da merak ediyordum. Denedim muhteşem lezzetli bir kurabiye, taptazeydi. Emeklerine sağlık.. 


Minik kaçamaklarımız :) 


Bu inanılmaz lezzetli ve şık sunuma sahip olan pasta ise pastarenbutik ten. Çok tatlı görünüyor ve lezzeti de bir o kadar güzeldi .


Sally Hansen nailart kalemi shimmer den :) 

Mis gibi kokulu taş ise atolyemdenmutlusonlar dan :) 

Diğer hediyeler ise Fatma ve Merve hanımdan bizlere :) Bu güzel günde emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Pespembe müthiş bir gündü.


 Victoria Secret ürünleri için instagramdan ulaşabilirsiniz Fatma Ve Merve hanıma :) 

















Yorumlar