Cosmetica Alışverişim

Merhabalar, uzun zaman önce aslında bir indirimde Cosmetica dan alışveriş yaptım. Aslında özellikle ürünleri geç teslim etmelerinden şikayette bulunan o kadar insana rağmen alışveriş yaptım bakalım neler almışım, nasıl gelmiş :) 



%50 indirim vardı bende merak ettiklerimi aldım. Hepsi kargo dahil 40 ya da 42 TL idi kargosu ücretsizdi yani..

Özelikle kapatıcıyı çok merak ediyorum ama elimdeki kapatıcılarım bitmeden kullanmayacağım. 2 maskara ise yine merakımdan çok şey söylendi üzerlerine bir de ben yorumlamak istedim. 

Gelelim alışverişin detaylarına, pazar günü sipariş ettim çarşamba sabahı elimdeydiler yani oldukça hızlıydı. 1 tane katalog, 1 tane de kağıt sample göndermişlerdi. Böyle bir beklenti içinde değildim ama görünce de sevindim ne alışverişler yapıyorum sample olmuyor. 

Yani ben okuduklarıma rağmen alışverişimden memnun kaldım. Bu ürünleri de kısa zamanda deneyimleyip yorumlayacağım. Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar