aztrmakeup Ve serapkutbayslife İle Muhteşem Bir Etkinlik

Merhabalar, sevgili aztrmakeup ve serapkutbayslife düzenlediği bol sohbetli, sıcacık etkinliğimizden bahsetmek istiyorum sizlere..

aspiredrinkturkiye sohbetimize eşlik eden sponsorlardandı. İlk defa denedim muhteşem hafif bir lezzeti vardı. İçerisinde şeker olmaması ve lezzetli olmasıyla kalbimi fethetti bir de yaban mersinli çok severim :) 


Bu güzel etkinlikte en az 4 5 tane yediğim bıraksalar daha da yiyeceğim minnak cupcakelerin yetenekli sahibesi marlacupcake hem ev yapımı hem de bu kadar lezzetli pes dedim. Muhteşemdi bir de şık sunumu vardı ki daha da sevdim. 


Vee evimin teslim olduğu güzellikler :) vissmate in daha önce çamaşır sularını kullanmıştım çok sevmiştim, şimdilerde de bu ürünleri denedim çok güzeller gerçekten. Artık hem yakın çevreme hemde takipçilerime gönül rahatlığı ile önerdiğim en sevdiğim firmalardan :) 


Organikseverlerin çok sevdiği natracare de bizimleydi. Daha önce deneyimleyip çok sevdiğim firmalardan biri :) 


mrandmrspopcorn daha önce deneyimlediğim markalardan biri daha :) Böyle güzel mısır görülmedi ya, özellikle karamelli mısırına bayılıyorum. Hem tatlı hem mısır :) Bir de çileklisi çıkmış onu da ayıla bayıla yiyeceğim. 


bargello da bizimleydi hatta elden teslim ettiler ürünleri. Eşim sağdaki erkek parfümüne bayıldı, hatta bitirdi sanırım. Ona süpriz yaparak tam boyunu alabilirim ona : ) Bende bayan parfümünü deneyimleyeceğim ama stoklarımın azalmasını bekliyorum :) 


Son zamanların gözde kozmetik marketi pinocosmetic de bizlerleydi. Çok merak ettiğim Beyu maskarayı hediye etmelerine çok sevindim. İlk fırsatta deneyeceğim. Yine göz kalemi içinde firmanın temsilcisi hanımefendi yumuşak ama akmayan kalem dedi onu da çok merak ediyorum. 


capicadeturkey ile bölge yöneticilerinin bilgilendirmesiyle daha iyi tanışmış olduk. İlk olarak deneyimlediğim bb saç kremi oldu. İlk izlenimim ise saçlarımda fönün daha uzun süre durmasını sağladı. Henüz bir kaç kere deneyimledim, ilerleyen günlerden daha net olunca yorumlarım tüm sosyal medya hesaplarımdan paylaşacağım. 


Ve en misafir perver sponsorumuz baattinfirat bizlerin rahat etmesi için elinden geleni yaptı. Çok çok memnun kaldım, evime de yakın olduğu için sık sık gideceğim bir cafe ile tanışmış oldum. 


Vee etkinliğin en minik misafiri Beriliko :) Acıkmasaydı daha az ağlardı ama genel olarak sakin olan durdu. Minik bloggerı yetiştiriyoruz :) 

Etkinlikte çok güzel insanlara tanıştım. @ikizlerinmakyaji yanımda oturuyordu sohbet ettik bol bol. Diğer arkadaşları da çok sevdim, isimler şu an aklımda yok ama inanılmaz keyifli bir gündü hiç bitmesin istedim. Kızlar muhteşem insanları seçip muhteşem bir etkinlik yapmışlar. Emeği geçen herkese bir de buradan teşekkür etmek istiyorum. 



Tüm ürünleri deneyimleyip sosyal medya hesaplarımda paylaşıyor olacağım takipte kalın lütfen. Snapchatte daha aktifim bana oradan ulaşabilirsiniz yesimdedi :) 









Yorumlar

Yorum Gönder