Bitenler #44

Merhabalar, bir bitenler yazısı ile sizlerleyim. Hiiiç lafı uzatmayacağım biten ürün çok hemen anlatıyorum.


Baby&me Biberon temizleyici, yedeği de bitti bugün yenisini almaya gidiyoruz. Bu konuda sadece bu ürünü severek kullanıyoruz.

Yumoş Yumuşatıcı, biten kaçıncı şişe saymadım.

Perwoll deterjan, oldukça başarılı bir deterjan, sevgili Ebrulimakyajim ve renklidosyam ın etkinliğinde tanışmıştım, tekrar alacağım.


Pantene Şampuan, oldukça başarılı köpük kremi ile birlikte kullandım ve çok sevdim. Saçlarımı hem yumuşacık yaptı hemde pırıl pırıl.. Tekrar alıncak.

Bioblas Şampuan, dökülme konusunda pek etkisini görmedim ama saça çok güzel hacim veriyor. Ben hacmi sevmediğim için bana göre bir şampuan değil ama hacim severler koşa koşa almalı.

Bionnex Saç Kremi, saç diplerine de uygulanabilen oldukça başarılı bir saç kremi, çok severek kullandım.


Pereja vücut spreyi, mis gibi krema vanilya kokusu severek kullandım, yedeğini açtım bile..

İ love duş jeli, sevmedim, sevemedim, hem kokusu hem yapısı bana göre değil.

Bath and body works köpük sabun, bittikçe aldıklarımızdan, yedeği açıldı bile..

Listerine, bittikçe alıyorum, çok seviyorum.


The body shop roll on, mis gibi çilek kokuyor ama etkisi yok maalesef, sevmedim.

İsana Vücut Peelingi, Burcu hanım ın tavsiyesiyle almıştım inanılmaz memnun kaldım. Tam istediğim gibi kokusu yapısı, tekrar mutlaka alacağım.

Splat diş macunu, yine bir bittikçe aldığım marka, severek kullandım.

Dove deodorant, severek kullandım ama Ecem içinde alimünyum olan deodorantları kullanmama kızıyor söz verdim ona elimdekiler bitince almayacağım diye..


 İsana Krem deodoranti severek kullandım, çok hoş bir kokusu var, şimdi mum olanı aldım onu kullanıyorum açıkcası kremden daha kolay uygulama sağlıyor.

İsana el kremi, yoğun nem vermeyen yazlık bir krem, tekrar alacağımı sanmıyorum.

İ love dezenfektan, yeni almıştım ama bozulmuş iğrenç kokuyordu, bir daha almam.


Kiehls sivilce kremi, ciddi anlamda iyi gelen bir krem, jel şeklinde, hemen kurutuyor sivilceyi ama ötesi yok, kurutup bırakıyor.

Loccitane lip balm, mis gibi kokusu var ama yazlık bir ürün, geçici nem veriyor o kadar,diğer çeşitleri daha başarılı bu konuda.

Yves Rocher lip gloss, mis kokusu yapısı ile tam yazlık ama tarihi geçtiği için vedalaşmak zorunda kaldık.


Severek kullandığım yağlar, ama bir kısmını kullandım bir kısmını kullanamadım, hepsi çöpe gidiyor çünkü tarihleri geçti, sizde evinizde yağların son kullanma tarihlerine dikkat edin.


Aslında hacim veren harika bir şampuan ama markası silinmiş ve bende hatırlayamıyorum maalesef.

The body shop lip balm, ışıltılı harika bir balmdı honey serisinden, tekrar alabilirim. Özellikle yazın çok kullanışlı oluyor.

Skinfood kapatıcı, sevgili Tuğçe sayesinde almıştım, harika bir kapatıcıydı ama yapısı bozuldu dibini de gördüm ama bitiremedim.

Sephora ruj, ışıl ışıl bir rujdu çok sık kullanıyordum elimden düştü kırıldı ve heryere bulaştı tekrar yapma imkanım yoktu vedalaştık.


Beyond göz kremi en sevdiklerimden, yedeğini açtım bile.. detaylı yazısı için tık tık ..

Clinique vücut kremi, oldukça başarılı mis kokan şekerli kokusu olan bir krem, mini boyuydu bendeki tam boyunu alabilirim.


Beliz kozmetik diş fırçası, severek kullandım, dişetim hassas ama hiç zarar vermedi, tekrar alabilirim.

Oral b, eşimin fırçası 3 ayda bir değiştiriyoruz yine değiştirdik.

Bionnex güneş kremi, 1 sample ı kaç gün kullanırsınız 1 hafta kullandım ve inanılmaz memnun kaldım. Kesinlikle tam boyunu alacağım.


Clinique fondöten, severek kullandım detaylı yazısı için tık tık..

Flormar eyeliner, yapısı bozuldu oysaki severek kullanıyordum. Diğer renklerini kullanmaya devam ediyorum.

Estee lauder allık, en sevdiklerimdendi, bittiği için yas tuttum resmen ama Essence in bir bronzerını şu an allık olarak kullanıyorum muhteşem gerçekten.


Sephora dudak maskesi, harika bir maske, dudaklarımı resmen onarıyor ve yumuşacık yapıyor, bittikçe alıyorum.

Beyond maske, harika bir maske snapchatte uyguladım takipçilerim bile farketti resmen yüzüm aydınlandı...


Bref, bu ürün sayesinde tuvalette koku problemi yaşamıyoruz. En üst katta evim bu yüzden sürekli kötü kokular oluyordu sayesinde oldukça mutluyuz.


 Valla sünger sanırım flormardı tam hatırlamıyorum ama güzeldi resmen deyimi yerindeyse tepe tepe kullandım.

Estee lauder aerin parfüm, bayıldım kokusuna ve şu an indirimde :) Ama evde öyle çok parfüm varki almaya korkuyorum.

Evveeeettt bittii sonunda bittiiii, tam 3 saattir yazıyordum. Şükürler olsun. Ve işin komedisi bitenler kutum yine doldu :) Yakında bir bitenler yazısı daha yazacağım, şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

Yorum Gönder