Elile Sun Protection Cream

Merhabalar, her ne kadar güneş bir görünüp bir kaybolsa da haziran ayı itibariyle benim için yaz gelmiştir arkadaş ☺ Benim için yaz kış fark etmez her zaman gece bile güneş kremsiz çıkmam çünkü cildimde leke olacak korkusu var sebepsizce.. Ama biliyorum ki benim gibi sabah akşam güneş kremi kullanan kesim çok az ama bari şu yazımı okuduktan sonra kullanmayı alışkanlık haline getirin. Çünkü sonrasında lekelerle uğraşmak daha zor. 

Bir etkinlikten tanıştığım Elile markalı güneş kremini kullanıyorum bir süredir ve oldukça memnunum. Gelelim detaylara, 



İlk olarak ambalaj kalitesini beğendim, ben ürünü bitirmek üzereyim ve kapağında bozulma vs olmadı bu çok önemli. 


Yapısı oldukça kalın, fazla uygulayınca, ki benim elim bol kepçedir, biraz rahatsız edebiliyor, bu konuda dikkatli olun az da kullansanız çok da kullansanız güneşten koruma adına farklı bir etkisi olmuyor ama benimki alışkanlık işte. 







En sevdiğim yönü asla beyaz beyaz durmuyor hemen emiliyor ve cildi güneşten çok iyi koruyor. 




Makyaj altında baz olarak herhangi bir işlevi yok, zaten böyle bir vaadi de yok. Makyajı asla etkilemiyor, ne kalıcılığı arrtırıyor ne de makyajın yüzünüzden akmasını sağlıyor. Bu konuda nötr olan bir ürün ki bu bence oldukça iyi 🤗 

Ürün shea butter ve Hyaluronic asit içeriyor ve bu sayede cildin nem dengesini düzenleyerek canlı görünmesini sağlıyor. Ancak bu canlılık biz yağlı ciltlere parlama olarak dönmüyor bu yönüyle muhteşem. Gözenekleri tıkamıyor, güneş kremlerinin genellikle yaptığı gereksiz terlemelere sebep olmuyor, cildi rahatsız etmiyor ki bu beni çok şaşırttı yapısı kalın olan ürünün bu kadar ciltle bütünleşmesi, tebrik ederim.. 

Ürünü eczanelerde bulabilirsiniz ve güzellik merkezlerinde, fiyatı 70 80 TL civarı :) 





Yorumlar

  1. memnun kalmana sevindim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten yoğun yapısına rağmen böylesine emilmesi alkışı hak ediyor. güzel bir yazı olmuş canım eline sağlık =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder