Bitenler #45

Merhaba, kaç hafta oldu ki bitenler yazısı yazalı değil mi ama demiştim kutu yine dolu diye :) hemen anlatmaya başlıyorum neler bitirdim :) 



Kutumuz tabiki ağzına kadar dolu yinee :) 



Gratislerde satılan bu bebek yağını, duşta kullandım, ancak ya yapısı ince ya da ben çok alışmışım ağır yapılara bana sanki pek nem vermiyor gibi geldi, bendee yine amacı dışında kullanarak duşakabin camlarını sildim :) 


Vissmate ürünlerini çok ama çok seviyorum. Evimin temizliği Vissmate den soruluyor, bittikçe her ürününü tekrar alıyorum. 



Essence tırnak bakım yağı, oldukça başarılı, hem tırnaklarımın hızlı uzamasını da sağladı. Yani tekrar alacağım tabiki.. 


Babyme biberon temizleyici, aylardır koliyle alıyoruz, çok memnunuz, yine almaya devam edeceğiz..


Loreal Tonik, cildimi kurutmadan, nazikçe temizleyen ve ışıl ışıl görünmesini sağlayan tonik, yapısı oldukça kalın, adete temizleme sütü gibi ama tekrar alacağım. 



Farmasi duş jeli şampuan, eşim severek kullanıyor Farmasi ürünlerini yedeğine geçti bile.. 


Victoria Secret vücut spreyi, muhteşem bir kokusu vardı, kalıcılığı hiç fena değil, severek kullandım.. 

Gratis te satılan body fantasies vücut spreyi, harika bir kokusu var, şekerli odunsu bir koku benim sevdiğim tarzda.. Tekrar tabiki alacağım farklı kokularını kullanmaya başladım bile ..


Gönlümün efendisi diyorum ve yazısını buraya bırakıyorum tık tık..



Maybelline maskara, inceleme yazım için tık tık.



Kuaförlerde satılan bir ürün, bence kesinlike değer bilinmemiş harika bir saç bakım ürünü. Saç maskesi olarak uyguladığımda saç kremi kullanmasam dahi saçlarım hep yumuşacık oldu, elektriklenmeyi aldı, ışıl ışıl parladı, harika bir bakım ürünü, kesinlikle alacağım tekrar.. 


Benefit kaş kalemi, kesinlikle oldukça başarılı bir ürün, ancak muadili bulunabilir bence, tamam akmıyor, kokmuyor, siz silmedikçe çıkmıyor ama buna muadil ürün bulunabileceği için bu ürüne bir daha bu kadar para vermem. Düğün sahne makyajı için kullanılacaksa değer ama günlük makyaj için hiç gerek yok. 


Beliz kozmetiğe ait bir bir lipbalm, kavanoz şeklinde olanı da çabuk bitiriyorum bu stik şeklinde olanda çabuk bitti. Bence gelmiş geçmiş en iyi lipbalmlardan çok severek kullandım. Çok iyi koruyor ve iyileştiriyor, tekrar alacağım tabiki :) 


Splat diş macunu, söyleyenler haklıymış diğerlerinden çok farklı gelmedi bana, Splat bu konuda bence bir numara ama dişlerimden siyah diş macunu kalıntısı temizlemek zor geldi bana göz görmeyince gönül katlanıyor diğerlerini :) Yani kısacası dişleri koruması, temizlemesi bakım yapması 10 numara ama siyah ya o ızdırap gibi.. Başka türleriyle yoluma devam edeceğim.


Milk Shake saç köpüğü, şimdi eşim yanımdan geçti tam olarak şunu söyledi, kokusuna hayran olduğun zımbırtı ;:) Valla sesli güldüm :) Evet kokusuna bayılıyorum gerçekten milkshake gibi , ve saçı şekillendirip bakım yapmasına da hayranım, yıllardır bittikçe alırım.


Yves rocher peeling, ıı sevmedim, aslıdna tam benim sevdiğim tarzda bir ürün ama sanki keseleme işlemi yapmıyor gibi hissettim ve tekrar almayacağım. 


Lancome un mini parfümü, harika bir kokusu vardı, bittiğine çok üzüldüm ama tekrar denk gelirsem alabilirim. 


Yves Rocher duş jeli, tam benim kokum, macademia fındığı kalp ben.. Yoğun kokusuna bayıldım, ciltte o kokuyu 1 gün kadar hissetmek ayrıca güzeldi. Mutlaka tekrar alacağım..


Bionnex in şampuanı, eşim serumu ile birlikte kullandı ve çok memnun kaldı, detayları yakında yazacağımm..

Evveeet bir bitenler yazısının daha sonuna geldik, şimdilik hoşçakalın.. 






Yorumlar

  1. Bebek yağı ve duşakabin temizliği,ilginççççç :)

    YanıtlaSil
  2. bir sürü ürün bitirmişsin yine :)

    YanıtlaSil
  3. Yeşim yine olay :) bebeyağı ile ben de bi deneyeyim bakayım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder