Restorex Saç Bakım Argan Yağı Onarıcı Bakım

Merhabalar, bu sefer kararlıyım, saçlarıma asla boyamayacağım 1 aycık daha :) Kafamda bir renk var herkesten sır gibi saklıyorum onun için saçıma sadece bakım yapıyorum. Hiçbir şey yapmıyorum şekillendirme sprey vs.. Sevgili @ikizlerinmakyaji nin etkinliğinde tanıştığım Restorex bakım yağı ise bana özellikle saçımı uzatmamda çok yardımcı oldu. 


Yapısı oldukça ağır benim gibi uzun saçlara özellikle 2 3 damla yetmesiyle beni hayrete düşüren bir bakım yağı. 

Ben yağı bazen saç maskesi olarak duş öncesi sürüp 1 saat bekletip yıkadım, bazen de duş sonrası özellikle saçlarımın elektriklenmesini alması için kuru veya nemli saçlarıma uyguluyorum. 

Benim saçım yağlı o yüzden maske gibi uygulamayacaksam asla diplerime uygulamıyorum biraz ağırlaştırıyor. Uçlara uyguladığımda herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. 

Bir dönem saç kremi kullanmadım, almaya gidemedim o dönemde duş sonrası hep Restorex yağı kullandım ve o sert saçlarımı çok güzel yumuşattı hemde bunu 2 3 damla ile yaptı, takdir ettim. 

Kullanmaya devam ediyorum, ilerleyen günlerde tekrar yorumlarım genelde bitince daha iyi netleşiyor yorumlarım ama şimdilik söyleyeceğim şu ki kesinlikle saç uzatmada etkili hatta şampuanı da var onunla birlikte kullandığınızda daha da iyi sonuç verecektir. 

Ürünün fiyatı 10 TL, tüm kozmetik marketlerde bulabilirsiniz, bence bulduğunuz yerde kapın. 



Yorumlar