Dermokil Soyulabilir Havyarlı Siyah Maske

Sevgili @guzellikmeselesi nin  etkinliğinde tanıştığım siyah maskeyi 2 kere kullandım ve artık bittiğine göre detaylı yorumlarıma geçebilirim.

Dermokil Soyulabilir Havyarlı Siyah Maske

Bendeki böyle sanırım tek kullanımlıktı ancak ben 2 kere kullandım. Tel toka ile sıkıştırdım 10 gün sonra tekrar uyguladım, beni şaşırtan birkaç değişiklik oldu. 1 hiçbir şekilde kurumadı ufacık tel toka ile tutturmama rağmen maske kurumadı ve ilk uygulamamdaki o erkek tıraş losyonu kokusu yoktu çok mutlu etti beni.


İlk siyah maske deneyimim ama çok fazla diğer siyah maske uygulama sonuçlarını okudum genel şikayet yüzlerini kızartması ve tüylerini çekmeseydi. Bu maske öyle sertleşmiyor soyuluyor ama kesinlikle acıtmıyor ve tüyleri almıyor. En en güzel yönü sanırım bu. 

İlk uygulamamda o tıraş losyonu gibi olan kokusu beni rahatsız etti ancak 2. uygulamam da o koku yoktu. Nasıl oldu bilmiyorum ama o kokuyu hissetmeden daha mutluydum. Belki o tarz kokuları sevenler rahatsız olmayabilir ama ben sevmediğim için hoşuma gitmedi. 

Çok hızlı kuruyor ve soyarken zorlanmıyorsunuz. Ciltte bıraktığı serinlik de şu sıcak yaz günlerinde şeker gibi geliyor. 15 20 dakika sonra soyabiliyorsunuz o forma geliyor. Soyduktan sonra gözlemlediklerim, siyah noktalar üzerinde etkili değil, sivilceler üzerinde de etkisini gözlemlemedim. Ancak cildi pürüzsüzleştiriyor, durulaştırıyor ve hafif doğal bir parlaklık sağlıyor. Ayrıca gözenekleri de sıkılaştırdığını fark ettim. Vee en önemlisi sanırım bir de cildi toparlıyor, sıkılaştırıyor. 

Kesinlikle tam boyunu alacağım, çok memnun kaldım :) 

Yorumlar