Hamilelik Kilolarından Nasıl Kurtuluyorum ?

Merhabalar, gebelikte çok fazla kilo aldım, ilk ay yaşadığım bazı üzüntüler yüzünden neredeyse hiç yemek yemediğim için hergün 1 kilo vererek toplamda 20 kilo verdim ki hastaneden eve geldiğimde Beriliko da zaten 3.800 doğduğu için 6 kilo vermiştim, yani 1 ayda toplamda 14 kilo vermiştim. Sonra yemek yemeye başlayınca tekrar kilo aldım ama doğum kilosuna da çok şükür hiç çıkmadım.

Daha önce gıda intolerans testi ile kilo vermiştim yazısı için tık tık.... Şimdi o kadar katı gitmesem de yine diyet yapıyorum ve yine 5 6 kilo verdim. Emzirebilsem daha hızlı kilo verirdim ama artık sütüm kesildiği için emziremiyorum ve biraz daha yavaş gidiyor.



Şu gördüğünüz minik yaramaz ciddi kilo almama sebep olmuştu şimdi peşinden koşturup kilo vermemi sağlıyor çok iyi anlaşıyoruz yani :) 

Bol su tüketiyorum, ekmeği kestim, dışarıdan mümkün olduğunca yemiyorum, tadım etkinliklerinde özellikle yasaklı listeme dikkat ediyorum. ,Aslında yürüyüş yapmamam gerekiyor ama ben bazen kargoya gidiyorum ve bu sırada boynumda 5 kiloluk çanta kucağımda 10 kiloluk bebek :)  Bebek arabasını alamadığım zamanlarda böyle yürüyorum ve genelde 2 2,5 kilometreyi bu şekilde yürüyorum, sanırım biraz onunda faydası var :) 

Neyse uzun lafın kısası yine çok şükür kilo veriyorum 1 beden küçüldüm dahası için çabalıyorum, her ne kadar eşim hadi pizza söyleyelim, hadi mantı yiyelim dese de benim tek cevabım hayır oluyor. Hatta size bir sır vereyim, hayır diyerek kilolardan kurtuluyorsunuz. Çünkü herkes size bir şey ikram ediyor ve bir kereden bir şey olmaz diyor, olur arkadaşım, diren yeme hayır de, bak o kilolar nasıl gidecek :) 



Yorumlar