Essence Color Boost Nail Polish

Merhabalar, sevgili @makyajdeneyimleri nde görüp aldığım bir ojeden bahsedeceğim bugün sizlere, aslında o bronzlaştığında uygulamıştı ve benden çok daha güzel duruyordu, onun profiline bakmanızı tavsiye ederim. 


Evet bu görselde gördüğünüz ojeler Alix Avien ama bu güzel ojeyi birkaç fotoğrafta görmeniz için böyle çekim yaptım. Renk aslında daha pembe ama bir türlü istediğim ışığı bulamadım. Bu arada bendeki renk 01 numara.


Aslında tek katta da rengini tam olarak veriyor ama benim malum uzun süre kullanmam gerekiyor o yüzden 2 kat uyguladım.

 Kuru hızı çok iyi değil, Sephora ve Essence marka kurutucu damlalar ile desteklemem gerekti. Bu yönden beni çok tatmin etmedi. Bir kaç renkte daha gözüm kaldı ama bu kuruma hızına 8 TL verir miyim bir daha bilmiyorum. Oysaki bu rengi çok severek almıştım ama malum Beril ile kuruma hızı önemli çünkü o uyanıkken oje süremiyorum damlalar ile desteklemek de çok mantıklı gelmiyor. Ürünü Eveshop ve Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Ve Kozmela da olması lazım ama ben sitesinde bu ürünü göremedim, belki gözümden de kaçmış olabilir. 




Yorumlar