Flormar Online Alışverişim

Merhabalar,Online alışveriş yapmayı seviyorum.Peşinizde dolaşan satıcı kızlar yok.Bir şey sormanıza gerek yok açıklamaları var ürünlerin.Evinizde serin serin rahatlıkla alışveriş yapabiliyorsunuz.Eve taşıma derdi yok kapınıza kadar geliyor.Belirli alışveriş limitinden sonra kargo ücreti dahi yok.
Biliyorsunuzdur ki şu an Flormar da %70 e varan indirim var.Bende öylesine gezerken fark ettim.1 2 3 derken bir de baktım alışveriş sepetim dolmuş.Eee dolunca bende hepsini aldııımm :) Bir sürü şey alıp az miktar ödemek de ayrıca güzel.
Bir de adres sorunu yaşadım.Daire numaramı yanlış yazmışım.Fark edince hemen mail attım.Veee sağolsunlar hemen hatamı düzeltip doğru bir şekilde ürünlerin bana ulaşmasını sağladılar.Bunun için ayrıca teşekkür ediyorum.
Böyle kocaman bir kutu geldi.Özenle paketlenmiş ve hiç bir ürünüm zarar görmemişti.Bunun içinde teşekkür ederim.
Kapağı açınca köpükle karşılaştım.Ve sanırım bunun sayesinde ürünlerim güvendeydi.
                                                             İşte benim bebeklerim :)
Şık çanta hediyem ile birlikte tüm ürünler bunlar.5 tane far,bir far paleti,makyaj sabitleyici(ki bu ürünü çok merak ediyordum)2 adet ruj,bir oje hediyesi ki 2 rengi vardı ben moru tercih ettim.Passionate Dots Invisible Powder,Shimmering Terracotta Powder ve 1 adette tester yollamışlar.
Far paleti 8 TL civarı olunca bende olmayan renklerden oluşan paleti seçtim.Makyaj ürünlerinde Flormarı ilk defa tercih ediyorum.Kullanım yorumlarımı yapacağım.Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

  1. Ne güzel şeyler almışsın! Güle güle kullan canım. Çekilime beklerim http://beautywiththeobromine.blogspot.com/2014/08/1-ylm-ve-1-cekilisim.html :*

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) hemen geliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder