İnstagram Günlükleri #11

Merhabalar,ara vermiş olduğumuz instagram günlüklerim bakalım ne durumdaymış :) 


Öcelikle İnstagram hesabımın genel görüntüsü şu an bu şekilde :) Yesimdedi heryerde :) 



Yeni nail artlar :) Yalnız Prof makineyle çekmeme rağmen İnstagram sağolsun mahvediyor fotoğraflarımı :( 


Yves Rocher'in bu yağı tam benlik.Zor bronzlaşıyorum ama bu yağ işimi kolaylaştırıyor.Severek kullanıyorum yaşasın bronzluk :) 


Biten kaş kalemimden sonra kullandığım kaş kitim.Renkler bana uygun çok da fena sayılmaz aslında detaylı bir yazısını yakında yazacağım.


Bu kremi de 2 3 haftadır kullanıyorum gayet başarılı.Narlı kremler genelde başarılı oluyormuş buna bende inanıyorum artık.Değişik bir yapısı ve kokusu var ama sanki kat kat açılan tırnakları engelledi.Şimdilik seviyoruz birbirimizi :) 


Prag'tan aldığım Manufaktura ürünlerini artık denemeye başladım.Bence süperler en yakın zamanda haklarında geniş yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Bir de harika bir maskesini kullanıyorum şu an Ebay de satışı varmış kesinlikle alacağım evdeki maske biterse.


Geçen gece makyajım ve saçımı çok beğenmiştim o gün zaten 30 tane fotoğraf çektim bir kaç tanesini de paylşamıştım.Bu arada hepsi bana ait,makyajımda Kryolan ürünlerini kullandım ki zaten ben burdayım diyor.

Pardon unutmadan;

Şampiyonuz :) Bu fotoğraf Babam için,onun Galatasaray aşkını kızı devam ettiriyor..


Evet son zamanlarda paylaşımlarım böyleydi,fazlası için anlık takip için tık tık.




Yorumlar