Koton Kozmetiğe Küçük Bir Bakış

Merhaba,geçenlerde Koton'un kozmetik ürünleri çıkardığını duyunca gidip gözatmak istedim.İlk olarak şunu belirtmeliyim ambalaj kalitesini kesinlikle beğenmedim.Far,fondöten vs tarza bir ürüne ihtiyacım olmadığı için ihtiyacım olan ürünlerden seçme yaptım ve bu 3 minnak ürünü aldım ve bir süredir de kullanıyordum.Artık yorumlama zamanı :) 


Bu Lolly adlı parfümü sürekli gözüme çarpıyordu ama stoklar bitmeden almak istemiyordum.Nihayet azalan stoklarım sayesinde bu ürüne şans verdim.Ben bu üründen bu performansı beklemezdim.Hem inanılmaz şekerli hoş bir kokusu var hem de kalıcılığı gerçekten çok başarılı.Yaklaşık 6 7 saat boyunca kalıcılığını korudu,tazeleme ihtiyacı hissetmedim.Diğer parfümleri de böyle mi bilmiyorum ama ben bu ürünü çok sevdim.Severek de kullanacağım.


Bu Concealer ise çok yoğun kapatıcılık sağlamasa da yağlı olmayan yapısını sevdim.Ama concealer adına çok başarılı bulmadım.


Asansörlü ambalajıyla uygulama kolaylığı sağlamış.Bana biraz H&M'nin kalem rujlarını anımsatıyor bilmem sizde fark ettiniz mi ?
Ama diğer 2 ürüne göre biraz daha başarısız bulduğum bir ürün oldu.Bu arada fiyatı 12.99 TL bu fiyata çok daha başarılı bir concealer bulunabilir.


Ve sıradaki ürünümüz Eyebrow mascara,ben bu ürünü çok sevdim.Hem çok büyük değil yer kaplamaz tatillerde rahatlıkla götürülür hemde doğal bir duruşu var.


Bu minnak fırça resmen mucizeler yaratıyor.Ben eskiden büyük fırçalı ürünleri severdim ama artık küçük fırçalar benim favorim oldu.
Bu ürün hem doğal duruyor hem de kaşa uygulandığında çabuk sabitleniyor.Tam kaş rengime de uygun olan bu maskarayı sanırım bittikçe alacağım ürünler listesine ekleyeceğim.
Fiyatı ise 12.99 TL sanırım tek eksisi bu biraz daha uygun fiyatlı olabilirdi bence..

Neyse genel olarak ürünlerini sevdim ilerleyen zamanlarda farklı ürünlerine de yer vereceğim şimdilik hoşçakalın :) 






Yorumlar

  1. Hmm güzel bir yazı teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kotona bayıldığım doğru ama kozmetik hiç edinmedim, denemeli aslında^^ Bize de uğra arada, sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  4. Koton'un kozmetik ürünleri çok da fena sayılmaz gözatıp,kurcalamak lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder