Manufaktura Peeling

Merhabalar,balayındayken Prag'tan Manufaktura'dan epey bir alışveriş yapmıştım.Tabii alışveriş yazısını yazmayı unutsam da yavaş yavaş ürünleri tükettiğimden sizlerle yorumlarımı paylaşıyorum.
Ben özellikle vücut peelinglerine çok fazla düşkünüm.Çok severek kullanıyorum ve genelde de kokuları benim için çok önemli..


Manufaktura doğal el yapımı ürünlerin satıldığı dükkanın içine girdiğinizde mis gibi kokulardan sarhoş olduğunuz bir marka.
Manufaktura'dan çok fazla ürün aldım şampuan,el kremi,yüz kremi,maske,lipbalm ve peeling :) Ama en çok sanırım bu peelingi sevdim.Sebebi ise tam benim istediğim gibi olması.
Kurutma yapmadan hem nemlendirip hem de ölü derilerden arındırması benim için büyük artı.Kokusu şu çocukluğumdan hatırladığım şeker sakız kokuları gibi..
Jel formda iri ve çok granülere sahip.Keşke Türkiye'de satılsa dediğim ürünlerden.Ancak Ebay da satışının yapıldığını gördüğümde çok çok mutlu oldum.Elimdeki ürünleri bitirince sanırım Ebay den satın alacağım bu markanın ürünlerini..
Eğer Prag'a yolunuz düşerse bir ziyaret edin derim.Ürünleri incelemek isterseniz link için tık tık.

Yorumlar