Smashbox New Try Kit-Best Sellers

Merhabalar,bazı ürünler çok fazla ses getiriyor ve ben bu tarz markaların ürünlerini set olarak alıp mini boylarını denemeyi seviyorum.Çünkü bazen bu tarz ürünler fazla abartılmış oluyor ve ben verdiğim paraya acıyorum.
Neyse henüz ürünleri denemedim ama benim gibi düşünenler varsa diye yazısını sizlerle paylaşıyorum ki set şu an indirimde belki dikkatinizi çeker.


Set böyle minnak bir kutuya sahip ben daha büyük bekliyordum.Bu setin içersinde Smashbox markasına ait çok satan ürünler bulunuyor.Zaten İnstagram kullananlar bilirler mutlaka bir kozmetik blogunun sayfasında rastlamışsınızdır bu markanın ürünlerine.
Bende bu seti sürekli inceliyordum fakat evdeki ürünler bitmeden almak istemiyordum.Hem evdeki ürünlerin biraz bitmesi hem de setin indirime girmesiyle aldım.
Bakalım içerisinde neler varmış?


Setin içeriği ise ;

 Photo Finish Primer-7.1 ml
 Full Exposure Mascara-4ml 
24 Hour Shadow Primer-4ml
Photo Op Eye Shadow Trio (Filter)-delux size


Özellikle makyaj bazını çok merak ediyordum.Rüyama falan girerdi almasaydım.Ama dediğim gibi ürünleri henüz kullanmadım elimde bitmek üzere olan bir bazım var ve biter bitmez bu ürünü deneyeceğim.

Bu seti www.sevil.com.tr dan aldım.Daha bir çok sette çok güzel indirimler var bence bir inceleyin.Benim gibi set ürünleri seviyorsanız bu fırsat kaçmaz.Bu da yukardaki setin bulunduğu link bence bir gözatın.

En yakın zamanda ürünleri deneyimleyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın..




Yorumlar

Yorum Gönder