Mini Bath And Body Works Alışverişim

Merhabalar,nihayet Ankaralılar da bath and body works mağazasına kavuştu.Özellikle benim gibi mum hastalarının çok sevineceği bir haber :) Bu arada mağaza Ankamall a açıldı :) 
Bende başka mağazalar için alışverişe çıktığımda mağazanın ihtişamına kapılıp girdim o güzel mumların hepsini almak istedim ama evdeki stoklarımda baya sağlam olduğu için sadece indirimden 2 tane mum almakla yetindim bir de çok merak ettiğim el peelingi aldım :) 


Evet bu minnoşları aldım :) Bu iki mumun kokusuna bayıldımm :) Ayrıca Bath & Body Works'un True Blue Spa serisine bayıldım.Denemek için bu 60 saniyede manikür keyfi sunan el peelingini aldım.Ben böyle tatlı kokuları çok seviyorum.Bu ürüne nasıl kıyıp kullanacağım bilmiyorum.
En yakın zamanda bu ürünler hakkında yorumlarıma da yer vereceğim blogumda eğer yakınlarındızda mağazası varsa bence ürünlerine bir gözatmalısınız.

Yorumlar

Yorum Gönder