2 Maske,2 İnceleme

Merhabalar,maskelere düşkünlüğüm artık dillere destan.Nerede farklı bir şey görsem özellikle tek kullanımlık maskeler alırım hemen.Bir maskeyi annemden çaldım bir maskeyi de kim bilir ne zaman almıştım kullandım.Şimdi yorumlarıma geçelim..


JeoClay Volcanic Clay Mask,hani şu Ebru Şallı'nın tanıtımını yaptığı maske..İnsanlar şey sanıyor herhalde ilk kullanımda hoop Ebru Şallı'nın cildi gibi olacak hatta göz rengi bile değişecek.Bu tarz ürünlerden beklentileri düşük tutmaktan başka çare yok aslında.
Maske volkanik kül içeriyor.Sitesinde tüm cilt tiplerine uygun olduğu söylenmiş ama benim cildim her ürüne kolay kolay tepki vermemesine rağmen bu ürüne tepki verdi ve uyguladığım bölge uzun süre kıpkırmızı oldu yani dikkatli kullanmak lazım.
Kullanımı biraz farklı,cilt sıcak suyla yıkandıktan sonra veya buhar banyosundan sonra uygulanıyor.Kalın tabaka halinde sürülüyor.Ben 2 kere de kullandım bu paketi.
Ancak şöyle bir şey var,siyah noktalarıma gerçekten iyi geldi ve gözeneklerimi de arındırdığını hissettim.Ancak cildimde bıraktığı kızarıklık hiç hoşuma gitmedi ardından nemlendirici sürdüm belki rahatlatır biraz diye ama bu da yanma yaptı yani bir daha tercih etmem kesinlikle..



Watsons Aloe vera özlü renk açıcı ve nemlendiricili  maske,ben artık kağıt maskelerden uzak duracağım çünkü yapılarını hiç sevmiyorum.Ayrıca etkilerini gözlemlemek de çok zor oluyor.
İçerisinde c vitamini ve Aloe Vera özleriyle cildi sakinleştirip rengini açtığını iddia eden bir ürün.Renk açma tek bir ürünle zor gibi geldi bana ki nitekim de öyle oldu anlık bir renk açımı söz konusuydu ama uzun vadeli olmadı.
Ayrıca kalıntıları cildinize yedirin yazıyor arkasında ama yapış yapış his yüzünden yıkadım ben.Aslında cildimi çok güzel ferahlattı ama dediğim gibi kağıt maskeleri pek sevmiyorum bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum.



Yorumlar