Benefit They're Real Remover

Merhabalar,Yesimdedi yine farklı ürünler peşinde :) Nerede farklı bir ürün alsam deneyesim geliyor.Benefit ürünlerine zaten ayrı bir ilgim var sanırım ambalajlarının minnoşluğuyla alakalı.Yine bir Sephora alışverişim sırasında gözüme takılan bu ürünü attım sepete bakalım hakkında yorumlarım nasıl ?


Öncelikle büyük umutlarla aldığımı belirtmeliyim.Özellikle They Real Maskarasını kullandığım günlerde bu ürünle çıkartmayı denedim ama öyle bekeldiğim gibi hızla çıkmadı,yine uğraştırdı ve evet sonunda tamamen çıkardı maskarayı.Ancak gözlerimi öyle yaktı ki 2 saat kadar kıpkırmızı gözlerle gezdim.Özellikle hassas gözlere sahip olanlar kesinlikle denemesin bile ki benim gözlerim öyle hassas değildir neden tepki verdi bu kadar anlamadım.



Gördüğünüz gibi gayet koyu kıvamlı çok akışkan olmayan bir yapısı var.Henüz 2 kere kullandım 3. cü kullanıma cesaret edemiyorum.Çok fazla yaktı gözlerimi..
Oysaki ürün için lens kullananların dahi rahatlıkla tercih edebileceği bir ürün olduğundan bahsediliyor ancak ben şahsen tavsiye etmiyorum.

Fiyatı da sanırım 76 TL civarıydı ürünün performansına uygun bir ücret değil tabiki..






Yorumlar

  1. Geçmiş olsun tatlım :( Sephora 'ya gidip şikayet edebilirsin ürünü. Belki bir sorun vardır. Daha kullanıp da zarar verme gözlerine...

    YanıtlaSil
  2. Bende acaba sorun bende mi ya da elimdeki üründe mi diye düşündüm ama bloglarda aynı şikayeti görünce biraz olsun rahatladım sanırım ürünün böyle bir etkisi var :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder