Alessandro Moon Manicure Set

Merhabalar,son zamanlarda ojelerle daha bir haşır neşirim nailartlar tasarlıyorum.Bildiğiniz gibi geniş oje koleksiyonuna sahibim en son sayabildiğimde 700 ü geçmişti :) Geçenlerde yine ojelerimle ilgilenirken hiç kullanmadığım bir set fark ettim.Hemen açtım ve uyguladım bakalım nasılmış :) 


Aslında o topcoat şeffaf ama uygularken böyle diğer ojenin rengini aldı.
Moon Manikür yani yarım ay manikür geçtiğimiz sene çok meşhur olan bir türdü.Bu tarz setlerin içinden yarım ay şeklinde bantlar çıkıyor ve önce normal moon polish sürüp üzerine bant yapıştırıp top coatı sürdüğünüzde tırnak diplerinizde yarım ay şekli oluyor.Ancak ben bunu denedim ve tırnaklarıma yakıştıramadığım için sizlerle düz görüntüsünü paylaşacağım.


Önce düz bir şekilde moon polish i uyguladım.


Bu da topcoat uygulanmış hali :) Çok tatlı bir portakal rengi oldu :) Ve inanılmaz hızlı kurudu..

Anladığım kadarıyla baz olarak uyguladığım oje özel,topcoat öyle değil gibi geldi bana..
Genel olarak nailart için kullanılabilecek bir ürün yarım ay manikür de yakışan ellerde kullanılabilir ben yakıştıramadım kendimi bu yüzden böyle uyguladım.

Ancak fiyatı biraz fazla yani bu 2 oje 59.90 TL topcoat ın normal olduğunu düşünürsek bu fiyata değeceğini düşünmüyorum.





Yorumlar

  1. Top coat uygulamadan önce ki renge bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok farklı bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. Son halindeki renk çok yakışmış , canlı renklere hayran biri olarak böyle düşünüyorum :)
    Madam Oje

    YanıtlaSil
  4. Bence de turuncu çok tatlı bana portakalı hatırlattı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder