Clinique Superdefense CC Cream

Merhabalar,heryer de bangır bangır bahsettiğim CC kremi meğer blogda anlatmamışım :) Bitmesine rağmen hemen yazısını sizlerle paylaşmak istedim.Çünkü kim fondöten önerisi istese fondöten yerine hep bu ürünü öneriyorum..


Evet işte benim son yıllardaki favorim :) Yani henüz yerini dolduracak bir ürün ile tanışmadım..
İçerisinde bulunan SPF 30 ile cildimi güneşin zararlı etkilerinden korudu Antalya'nın muhteşem sıcağında sadece bu ürünü kullandım koruyucu olarak ve gerçekten harika korudu.

Ürünün bir diğer artısı ise kapatıcılığı bir çok fondötene göre çok daha başarılı.Özellikle sivilce izlerini muhteşem kapatıyor ben ki fondötensiz dışarıya çıkmayan insan sadece bu ürünü uygulayıp rahatlıkla dışarıya çıkabiliyorum.

Ayrıca ürün yağsız yani yazın dahi rahatlıkla kullanabilirsiniz.Özellikle yağlı ciltler hiç korkmasın :) Parlak bir bitişi var ama bu sağlıklı görünmenizi yardımcı oluyor kesinlikle cilt kusmuyor ürünü..

Uzun vadeli kullanımda cilt tonunu eşitleme vaadini ise kesinlikle gerçekleştiriyor.Ayrıca cilt kusurlarını gizleyip daha sağlıklı bir görünüm sunuyor.


Bendeki Light olan ancak biraz koyu :) Ama cildinize uyguladığınızda bu kadar koyu durmuyor.
Ayrıca cildin ilk yaşlanma belirtilerine karşı koyan bu ürün 25 yaşına girmiş benim bir nebze içimi rahatlatmış durumda :) 
Genel olarak başarılı bir ürün tek dezavantajı sanırım 99 TL olan fiyatı ama bence uzun süreli kullanımda ve özelliklerini incelediğimizde çok da fazla değil..



Yorumlar